vrouwen laten geen schetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:40 schreef Kogando het volgende:
Laten vrouwen minder scheten?
dan ken je mijn zusje nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
vrouwen laten geen scheten
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:43 schreef Klonk het volgende:
de lekkerste zijn de scheten die je onder de dekens laat, kun je nog van nagenieten
jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....![]()
wil ik haar kennen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:46 schreef stame het volgende:
[..]
dan ken je mijn zusje niet![]()
dat weet ik niet, hoop het niet voor jequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:56 schreef IBAZ het volgende:
[..]
wil ik haar kennen?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....![]()
OMG..!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:31 schreef IBAZ het volgende:
hoeveel is aardig, hoe lang is interressanter.
ken je die, in de supermarkt, zo'n kruidige. en dan heel langzaam en een seconde of 3 lang. en dan weglopen en van een afstandje kijken hoe men er mee omgaat.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
welkom bij de clubquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was![]()
herkenbaar, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
OMG..!
Typisch man
???????quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:47 schreef S7en het volgende:
checks een topicvalt me mee dat hij niet in OVJL staat
![]()
5? ?? :S geen id
Ik niet, mijn lieve echtgenoot wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:29 schreef IBAZ het volgende:
[..]
herkenbaar, toch?
kan jij er om lachen ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik niet, mijn lieve echtgenoot wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |