Wij hebben nog geen ervaring maar hij staat hier wel hoog op het verlanglijstje. Als het vakantiegeld binnen is aan het einde van de maand dan gaan we eens kijken....quote:Op zondag 5 juni 2005 09:06 schreef Lishe het volgende:
Hier nog een moeder die zich voortaan per slagschip vervoerd!![]()
En hebben er al papa's ervaring met de papa-fiets? (Een Sparta Amazone voor heren)
[afbeelding]
Die van mijn vriend wordt in week 26 geleverd en we zijn erg benieuwd!
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef moussy het volgende:
Zo krijg ik mn dikke hol beter tussen het zadel en het stoeltje geperst
toevallig heb ik er vorige week bij school op geletquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Die van Smirre werd met bijpassende babyschaaltjes verkocht.
Dat was dacht ik deze.
Ik heb ook een vraag: volgens de ene fietsenmaker kun je bij een Bobike achterzitje alleen speciale fietstassen gebruiken, volgens de andere fietsenmaker kan elke fietstas erbij. Wat is jullie ervaring? Ik ben binnenkort jarig, en wil graag weten of ik die Kidsshopper fietstas moet vragen of dat ik meer keus heb.
Ik heb gewone fietstassen. Het past wat minder mooi, maar er gaat wel lekker meer in (volgens mij) en het is een stuk goedkoper. Ik heb gewoon de fietstassen erop gedaan die ik al had.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Ik heb ook een vraag: volgens de ene fietsenmaker kun je bij een Bobike achterzitje alleen speciale fietstassen gebruiken, volgens de andere fietsenmaker kan elke fietstas erbij. Wat is jullie ervaring? Ik ben binnenkort jarig, en wil graag weten of ik die Kidsshopper fietstas moet vragen of dat ik meer keus heb.
Ja, dat heb ik ook. Die andere past inderdaad niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:11 schreef poemojn het volgende:
Dat ATB-stuk heb ik wel nodig bij deze fiets. Heb jij dat ook op jouw fiets, Grijs?
Dat kan natuurlijk ook, maar bij mijn fietstassen was het achterlicht dan bijna niet meer zichtbaar. Bij mij zitten de fietstassen dus niet perfect onder het achterzitje en komen ze (een klein beetje) tegen de voetsteunen van het zitje aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had ook gewone fietstassen op mijn Amazone. Gaat best als je ze wat meer naar achteren vastmaakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |