Jij heb echt wel een lekker slank figuurtje hoor Angel
![]()
Ik niet maar ik kan me er net tussen persen
![]()
Ik heb ook een Giant Bix. Bij de mijne kan je het het stuur en het zadel iets naar voor en achter stellen. Nu kan mijn zadel niet ver naar achteren omdat ik anders met me hol in Bo zit
![]()
Die bochten kan ik ook niet echt scherp maken. (voor foto's zie fototopic, daar staan er een paar van mij op de fiets tussen die 2 ingeperst ) Ik kan er dus instappen als ik het stuur helemaal draai, maar lastig is het wel, het afstappen dus ook. En dat met 2 kids erop, pfff. Wat dat betreft zou ik toch ook wel een mamafiets willen, maar daar hebben we echt geen geld voor. Klote thuiszorg
![]()
Vooral als ik me bv bedenk dat als er iets is ik dus niet 1,2,3 af kan stappen. Ik moet altijd een stoeprand in de buurt hebben. Vandaag hebben we de dubbele standaard erop gezet en een veer om je stuur recht te houden. Hier door is het wel stabieler om je kinderen erin te zetten. Wat ik wel weer heel vreemd vind is waarom maken ze die dingen zo hoog. Nu staat of je voorwiel of je achterwiel van de grond waardoor het ook weer gevaarlijk word met omkipepen.
Maar goed dat weerhoud me er niet van om elke dag lekker te gaan fietsen met die kids. De kilo's moeten er toch vanaf