dan is er dus nog ergens hoop voor mequote:Op donderdag 6 mei 2004 09:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het heeft toch iets te maken met een hoger testosteron gehalte in je lichaam? Kalende mannen zouden daardoor ook sexueel actiever zijn. Zoiets staat me in m'n achterhoofd bij.
Is het echt zo? Dat is goed nieuws man. Ook die groene thee overigens zal het goed doen, want het schijnt dat daar een een stof in zit die ervoor zorgt, dat het hormoon dat het haarwortelzakje aantast niet zijn werk doet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 07:29 schreef El_Nino het volgende:
Ik begin nu al kaal te worden
Misschien is het idd handig om me eens aan deze lijst te houden, ik scoor namelijk op elk punt erg weinig! Veel drank, weinig slaap, veel vlees, veel koffie, geen vitamines en mineralen...
ZMaar sinds ik in Taiwan zit is mijn levensstijl ineens een stuk gezonder! Veel groene thee, geen koffie, minder vlees, veel vis, veel groenten, geen drank (in twee maanden 4 avondjes drank)..
Als echt blijkt dat mijn kaalheid een beetje af begint te nemen zal ik wel overwegen deze levensstijl te volgen!
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat er steeds meer jonge mannen (rond de 20) al zeer kalend zijn. Dat heeft ongetwijfeld te maken met leef- en eetpatronen en de omgeving (vervuiling). Als je aanleg hebt voor kaalheid, treedt die kaalheid pas echt in werking op latere leeftijd. Dat heeft met je hormoonhuishouding te maken, die normaal gesproken onmogelijk al op jonge leeftijd dusdanig werkt, dat je kaal wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 08:55 schreef LowJoe het volgende:
Naar mijn mening heeft het allemaal total geen invloed!Ik heb gelukkig de genen die zorgen dat ik niet kaal wordt!In mijn hele familie is er geen enkele man die kaal wordt of is geworden.Ook mannen die reeds lang gestorven zijn gingen dood met een flinke haardos!
Dus dat alles is bullshit!Ligt alleen maar aan je genen,je kan het mischien een tijdje uitstellen met goede voeding,maar meer niet!
Ja sorry, ik lees het nu net pas. Ik dacht dat ik gelezen had dat het al minder geworden was, maar je zei dat je dat nog wilt afwachtenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:35 schreef El_Nino het volgende:
Ho, ik zeg niet dat het al minder is geworden... Als blijkt dat het minder wordt, dan ga ik wel overwegen wat beter op de koffie en bier te letten. Zie ik er niets of te weinig van pak ik mijn ouwe leventje weer op.
Nee, dat werkt niet gelijk. Zoals met ieder middel heeft het lichaam tijd nodig om de stof te accepteren en te verwerken. Dat kan best wel een maandje of wat duren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:35 schreef El_Nino het volgende:
Over dat groene thee verhaal, ik drink hier liters chinese thee, dat zou ik dan dus gelijk moeten merken!
Ja, ik ken dat spul wel en ik weet ook dat jij er bij zweert en er goede resultaten mee hebt gehaald. Maar zeg eens, wat zijn die resultaten nu precies? Is het haar dat bij jou teruggekomen is ook volledig teruggekomen en hoe is de kwaliteit daarvan? Ben je overigens niet bang dat Proscar iets doet met je totale hormoonshuishouding (op de langere termijn)? Welke bijwerkingen heb je ervaren?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:33 schreef Solitarias het volgende:
Zoek maar op "proscar"..........
* is ex-kale......
Zou hij het eerlijk toegeven als ie impotent geworden is?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
Welke bijwerkingen heb je ervaren?
Ja, daar doelde ik uiteindelijk wel op jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Plonz het volgende:
[..]
Zou hij het eerlijk toegeven als ie impotent geworden is?
Hoe naief!quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n 50% van de mannen loopt met een kale/kalende knikker rond. Niemand die het nog ziet en die er een oordeel over velt.
Bijwerkingen: geen enkele (buiten meer haar op het kupke)quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat spul wel en ik weet ook dat jij er bij zweert en er goede resultaten mee hebt gehaald. Maar zeg eens, wat zijn die resultaten nu precies? Is het haar dat bij jou teruggekomen is ook volledig teruggekomen en hoe is de kwaliteit daarvan? Ben je overigens niet bang dat Proscar iets doet met je totale hormoonshuishouding (op de langere termijn)? Welke bijwerkingen heb je ervaren?
Idd, maar dan stop je er toch gewoon een poosje meequote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je mag het bijvoorbeeld niet gebruiken wanneer je van plan bent een kind te verwekken, want door de hormoonremmende werking heeft dat slechte invloed op de geslachtsontwikkeling van het ongeboren kind
Leg maar eens uit dan. Ik ben de enige in mijn omgeving die een punt maakt van mijn haaruitval, terwijl de rest allemaal zegt dat ik niet moet zeuren en dat er helemaal niets ergs aan is. Ook dames zeggen dat. Bovendien is uit onderzoek gebleken dat wel 40% van de dames kale mannen zelfs aantrekkelijker vindt. En zeg nu zelf, beoordeel jij iemand anders omdat hij een kaal hoofd heeft? Ik niet en als je dat wel doet, moet je jezelf misschien afvragen of je wel helemaal normaal bent.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:13 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hoe naief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |