Moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vakantie houden.
De kans dat het gebeurt acht ik niet zo enorm grootquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan, dat kan. Zou wel heel bizar zijn als iedereen doodviel, dat wel.
Vanwaar de edit?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
check die chat die je net op irc had dan
die zal wel weer vol met but geblaft worden door mijnheer Screenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
Potverdomme...ga me nou niet vertellen dat PS 'm gesmeerd is
Lees maar terug dan. Hoeven we je het ook niet te vertellen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
PS is 'm gesmeerd!quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
Amrod kennende....neuuuuhquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:42 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
die zal wel weer vol met but geblaft worden door mijnheer Screen
Goverdomme...de kansloserquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:42 schreef Mayhem het volgende:
[..]
PS is 'm gesmeerd!
Is dat boeiend? Zowel het die/dat geneuzel als het al dan niet genieten?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:39 schreef daReaper het volgende:
is het trouwens niet "Het meisje dat genoot" ?
Daar ben ik te lui voor Dago..tss...ken je usersquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees maar terug dan. Hoeven we je het ook niet te vertellen.
zie die kleine lettertjes in het edit regeltje, hij had het al gezienquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:42 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Vanwaar de edit?![]()
Ieder zijn hobby hè?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Zowel het die/dat geneuzel als het al dan niet genieten?
Aaah...ik let dus normaliter niet eens op die edited by regelquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
zie die kleine lettertjes in het edit regeltje, hij had het al gezien
Truste dan maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:44 schreef daReaper het volgende:
nu ga ik wel slapen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:44 schreef daReaper het volgende:
nu ga ik wel slapen
Weet je wat net zo boeiend is?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Zowel het die/dat geneuzel als het al dan niet genieten?
Tis maar wat je leuk vindquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat net zo boeiend is?
Kijken hoe verf opdroogt.
Het aantal fietsers tellen die jij passeert als je 20 Km fietst.
Het kapsel van je buurman in de gaten houden.
Kijken of er al post is om 3:00 s'nachts.
Andere mensen posten dan weer dingen over sliertjes enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:44 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby hè?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Andere mensen posten dan weer dingen over sliertjes enzo.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was Caesu dus eigenlijk...quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
trustequote:Op donderdag 6 mei 2004 04:44 schreef daReaper het volgende:
nu ga ik wel slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |