zonder spelfoutenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..].
Het is laat, en ik heb niet kunnen slapen.
Dude..quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik je zeggen hoe dat komt.
Omdat Insomniac een way coole nick is, en Insomniac tweede keus.
Zo simpel is het.
Moet je nagaan hoe ingebakken Insomniac bij me zitquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zal ik bij jou maar niet zeggen "tel je zegeningen" want dan blijf je bezig!
Hij spuugde net op de lens... de homo! :')quote:Waar blijft die foto van jou en DaMook eigenlijk?
Heb jij ooit seks gehad met een meisje die wél genoot?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:35 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dude..
Maak jij ooit opmerkingen die ook maar enigzins ergens op slaan?
slap excuusquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heb jij ooit seks gehad met een meisje die wél genoot?
Inclusief je moeder?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heb jij ooit seks gehad met een meisje die wél genoot?
Ach, je weet je er toch leuk uit te lullen "form als in lifeform"quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..].
neequote:Op donderdag 6 mei 2004 04:37 schreef daReaper het volgende:
ging ik trouwens niet slapen?
Ah, moedergrapjes.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:37 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Inclusief je moeder?
Vraag beantwoorden met een wedervraag. Stoerquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:37 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Inclusief je moeder?
Dan zal ik me wel vergist hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
nee
Vakantie houdenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, je weet je er toch leuk uit te lullen "form als in lifeform"
Wat doe je inderdaad eigenljik nog wakker?
check die chat die je net op irc had danquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ah, moedergrapjes.
Hoe origineel. Ga verder met je prachtige verzameling authentieke grappen en weerwoorden uit grootmoeders tijd :').
Oi. Ook nog hier?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:40 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Dat kan, dat kan. Zou wel heel bizar zijn als iedereen doodviel, dat wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Kunnen jullie allemaal doodvallen?
Ja?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |