Schopje naar RFDquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je een punt, het is alleen jammer dat het niet haalbaar is op zo'n groot forum vrees ik.
Ja, in dezelfde categorie vallen ook:quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
wij zijn dus eigenlijk best liev dus, als ik jou post goed begrijp
Wij doen niet mee aan die onzin van evolutie enzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze zijn net een stukje verder ontwikkeld, maar Mijnheer Darwin heeft deze populatiegroep vast niet hoog in het vaandel.
Dat deed de Dodo gelukkig ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:26 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wij doen niet mee aan die onzin van evolutie enzo
ow dan had Mayhem toch gelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hellow
ik gaat zo slapen![]()
Er zit nog een hele schare aan Fokusers onder hoor. Ook erboven natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze zijn net een stukje verder ontwikkeld, maar Mijnheer Darwin heeft deze populatiegroep vast niet hoog in het vaandel.
Heb je honger ofzo? Ik zie hier een hele mooie barbecue ontstaan namelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, in dezelfde categorie vallen ook:
Bomen.
Zwakzinnigen.
Tuinhekjes.
Te vroeg geboren eekhoorntjes.
Losgerukte ledematen.
Stel je voor dat je jezelf ontwikkeld naar een hogere levensformquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:26 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wij doen niet mee aan die onzin van evolutie enzo
Blessed be the Ignorant.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je jezelf ontwikkeld naar een hogere levensform.
Dom blijven is leuker!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je jezelf ontwikkelt naar een hogere levensvorm.
Dom blijven is leuker!
Nog even en ik ga een "verzamel hier de spelfouten van NS!" topic openen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je jezelf ontwikkeld naar een hogere levensform.
Dom blijven is leuker!
Dat zegt Micheal Jackson ook altijd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Blessed be the Ignorant.
trustequote:Op donderdag 6 mei 2004 04:29 schreef daReaper het volgende:
welterusten!
'form', als in former life.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef daReaper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat zegt Michael Jackson ook altijd.
Zal ik je zeggen hoe dat komtquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:
En trouwens, ik dacht ook dat het insomniac was totdat ze het daarnet zei
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog even en ik ga een "verzamel hier de spelfouten van NS!" topic openen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik je zeggen hoe dat komt.
Omdat Insomniac een way coole nick is, en Insomaniac tweede keus.
Zo simpel is het.
Dan zal ik bij jou maar niet zeggen "tel je zegeningen" want dan blijf je bezig!quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Blessed be the Ignorant.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog even en ik ga een "verzamel hier de spelfouten van NS!" topic openen.
hoe komt het toch dat niemand hier goed kan lezenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Omg, kom er nu pas achter Insomaniac een lekker ding is
En trouwens, ik dacht ook dat het insomniac was totdat ze het daarnet zei
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik je zeggen hoe dat komt.
Omdat Insomniac een way coole nick is, en Insomniac -> Insomaniac tweede keus.
Zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |