Soort van scooterjeugd maar da n zonder scootersquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Newbies die proberen op te vallen en in de smaak te vallen door een kliekjeshype te vormen.
ach zoquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef Mayhem het volgende:
[..]
[inkopper.gif]quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soort van scooterjeugd maar da n zonder scooters
ach zoquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soort van scooterjeugd maar da n zonder scooters
Immers, Herr Sander.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Geil he?
Goedemorgen clubgenootquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:19 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
Gelezen, haal het maar weer weg.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fotoboekquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Op momenten als deze mis ik een PM functie op het forum héél erg.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:21 schreef Dagonet het volgende:
Kan alleen niet zeggen dat ik me er intensief mee bezig heb gehouden.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Redelijk intensief nadenken betreffende [onderwerp].
volgens mij issie net wakkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:22 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Je gaat slapen enzo?
Gedaan, maakt ook niet uit. Moest het gewoon ff kwijtquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelezen, haal het maar weer weg.
vreemd inderdaad. Kan alleen niet zeggen dat ik me er intensief mee bezig heb gehouden.
Laat ik iets specifieker zijn:quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fotoboek
Die groep leeft toch niet meer?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Newbies die proberen op te vallen en in de smaak te vallen door een kliekjeshype te vormen.
irc, msn, icqquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Op momenten als deze mis ik een PM functie op het forum héél erg.
wij zijn dus eigenlijk best liev dus, als ik jou post goed begrijpquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die groep leeft toch niet meer?
Kanslosers leven ook eigenlijk alleen maar 's nachts en posten in baggertopics in plaats van extra bagger aan te maken, is ook een voordeel
Ze zijn net een stukje verder ontwikkeld, maar Mijnheer Darwin heeft deze populatiegroep vast niet hoog in het vaandel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die groep leeft toch niet meer?
Kanslosers leven ook eigenlijk alleen maar 's nachts en posten in baggertopics in plaats van extra bagger aan te maken, is ook een voordeel
Heb je een punt, het is alleen jammer dat het niet haalbaar is op zo'n groot forum vrees ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Laat ik iets specifieker zijn:
Een PM functie waardoor ik opmerkingen kan maken die niet door de fok!beugel heen kunnen op het forum en/of op het fotoboek.
Hellowquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goedemorgen clubgenoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |