quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
'
'
dat doe ik toch ook
ik heb al een bug gevonden en een aantal Feauture Recuasts gedaan
Cynix ®, Forum Admin, FOK (homo)quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'Tisser Xebro?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Is kansloser! trouwens het volgende station voor nerds, na badsloeven?.
Kanslosers hebben dan tenminste nog enige talenten en mogelijkheden om te slagen in de maatschappij...quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Is kansloser! trouwens het volgende station voor nerds, na badsloeven?.
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1064)
-flauw-quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
ik wil zeg maar even de typo's uit mijn vorige post halen, dus ik druk op edit, ik verander de typo's, druk op invoeren en dan krijg ik dit:
[..]
Mijn forum... wat doe je?quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
ik wil zeg maar even de typo's uit mijn vorige post halen, dus ik druk op edit, ik verander de typo's, druk op invoeren en dan krijg ik dit:
[..]
Ja, FOK! ligt plat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik wel hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:13 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Kanslosers hebben dan tenminste nog enige talenten en mogelijkheden om te slagen in de maatschappij...
We benutten deze talenten en mogelijkheden alleen niet
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:15 schreef NiteSpeed het volgende:
achterlijke tyfusmongolen icoon" hype.
ow vandaarquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:15 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ja, FOK! ligt plat.
K A N S F O O L !quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik wel hoor
maar ik ben dan ook de kansvolle kansloser
wie is/zijn badsloevenquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Eén ding scheelt, aan kansloser doen ook ingeburgerde fok!kers mee.
Badsloeven was een grote "Ik ben een newbie en probeer op te vallen met mijn achterlijke bosjosti icoon" hype.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Xebro: Bans worden niet besproken op het forum
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Xebro: Bans worden niet besproken op het forum Heb em gelezen, was leuk.
Daar mail geen uitsluitsel gaf, spui ik mijn licht alcoholische gal hier maar. ;P
Newbies die proberen op te vallen en in de smaak te vallen door een kliekjeshype te vormen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
wie is/zijn badsloevendie ken ik niet
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:18 schreef Xebrozius het volgende:
Daar mail geen uitsluitsel gaf,
quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Newbies die proberen op te vallen en in de smaak te vallen door een kliekjeshype te vormen. Supernerds
ach zoquote:Op donderdag 6 mei 2004 04:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Newbies die proberen op te vallen en in de smaak te vallen door een kliekjeshype te vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |