quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:19 schreef Lexie het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een slak?denk je dat die slak dat leuk vindt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nie onder Lexies' account posten Harrie!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, daarom.
En laat Fok! niet openstaan als Ans in de buurt is, en je ingelogd bent.
Troost je, ik ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:14 schreef -moi- het volgende:
harrie
maaremm...
ik heb morgen statistiek
boeeeeeehoeeeeeee en ik snap er niks van![]()
Drie keer, het is mijn propedeusevijfjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:18 schreef -moi- het volgende:
hoeveel keer heb je al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Drie keer, het is mijn propedeusevijfje.
Ik ben de enige die het niet gehald heeft van mijn jaar.
Een vijfje magquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:20 schreef -moi- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je moet toch alle propedeusevakken halen?!
oh hm bij ons niet geloof ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een vijfje mag. Bij Informatiekunde, tenminste..
en anders is het nog atijd meerkeuzequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh hm bij ons niet geloof ik![]()
mja ik ga maar naar mn bedje toe.. nog even proeftentamen doorkijken![]()
Mocht bij ons ook (Economie, Faculteit: NSM). Het jaar na ons is het afgeschaft..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef Lexie het volgende:
Een vijfje mag. Bij Informatiekunde, tenminste..
groot gelijk, 5jes zijn voor homos.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Mocht bij ons ook (Economie, Faculteit: NSM). Het jaar na ons is het afgeschaft..
had ik even geluk!
welquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:53 schreef Mr._T-Rex het volgende:
eej, nix tegen 5jes op je p he
Jij niet, met mp5 dan hè.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je gaat goed.
Kijken we even naar het gemiddelde?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:23 schreef L-mo het volgende:
[..]
Jij niet, met mp5 dan hè.
Ik kijk niet naar die flutstatistieken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kijken we even naar het gemiddelde?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |