quote:STOCKHOLM, 6 mei 2004 16:22 - Drie spelers uit de eredivisie behoren tot de Zweedse selectie voor het Ek in Portugal. Het gaat om Zlatan Ibrahimovic (Ajax), Erik Edman en Petter Hansson (Heerenveen). Daarnaast zijn Henrik Larsson (ex-Feyenoord) en Marcus Allbäck (ex-Heerenveen) geselecteerd, net als de jonge keeper Isaksson, die in de belangstelling zou staan van PSV.
De voltallige Zweedse selectie zite er als volgt uit:
Doel: Isaksson (Djurgarden), Kihlstedt (FC Kopenhagen), Hedman (Ancona)
Defensie: Lucic (Bayer Leverkusen), Edman, Hansson,
Mjallby (Celtic), Mellberg (Aston Villa) M.Svensson (Southampton), Jakobsson (Brøndby), Wahlstedt (Helsingborg)
Middenveld: Kallstrom (Rennes), Nilsson (Halmstadt), Wilhelmsson (Anderlecht), Ljungberg (Arsenal), Linderoth (Everton) Andersson (Belenenses), Farnerud (Racing Strasbourg), A.Svensson (Southampton)
Aanval: Allbäck (Aston Villa), Larsson (Celtic), Jonson (Brøndby), Ibrahimovic (Ajax)
Brazilië doet het sowieso altijd goed op de EK's.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel sympathie voor de zweden (wie niet?), met name omdat ze ook meestal sterk te voorschijn komen op een toernooi... helaas worden ze dan door brazilie of zo'n dergelijk land weer afgeblazen, maar het is altijd een sterke ploeg
Ik zie ze sowieso de kwartfinales wel halen dit jaar.
Er zijn meerdere toernooien dan het EK.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Brazilië doet het sowieso altijd goed op de EK's.
Vindt iedereen Zlatan nou echt een wereldspits??? Hij scoort VEEL te WEINIG!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:36 schreef Stretto het volgende:
Ik join the gang maar.
Zlatan
![]()
Die gaat hopelijk wat moois laten zien![]()
Mijn helden ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:04 schreef zjroentje het volgende:
Mijn helden buiten Nederland.
Mijn oom is een goede vriend van zijn pa.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:58 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Vindt iedereen Zlatan nou echt een wereldspits??? Hij scoort VEEL te WEINIG!!!!
Middelmaat in mijn opinie.........
ZLATAN![]()
nou op het vorig EK wel, maar op het WK heb ik toch een ander Zweden gezien. Met snel combinatievoetbal, dat was erg leuk om volgen, vond ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze spelen een vervelend soort anti-voetbal. Leuk land, klote ploeg
Meerdere keren zelfs. Prachtig land met dito mensen.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jij was toch ook naar Zweden geweest? (In het Travel-subforum zei je dat dacht ik)
Toen ik naar Zweden ging kreeg ik een cultuurshockquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:00 schreef zjroentje het volgende:
Er zat een Zweedse vandaag voor me in de trein.
Tot zover deze (nuttige) informatie.
Ik moest een tijdje geleden een makelaarsbord plaatsen bij de buren van een gezin uit Zweden. Ze hadden een bordje "Välkommen" bij de voordeur en een auto met Zweedse vlag erop voor de deur staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:00 schreef zjroentje het volgende:
Er zat een Zweedse vandaag voor me in de trein.
Tot zover deze (nuttige) informatie.
Die heb ik dus ook! Straks helemaal in het blauw/geel als ze spelen. Shirt aan, Vikinghelm op en in de hand de nationale vlag en aanmoedigen maar.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:00 schreef succubus het volgende:
Paar vrienden van mij hebben van die helmen
[afbeelding]
Bij de VI-shop kun je ze bestellen met opdruk. Ik haal het echter bij een sportzaakje in Arnhem.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Waar kan je het shirt halen? Zit te twijfelen, deze of Engeland. En weet iemand waar je ze kan laten bedrukken?
Dat valt op zich nog wel mee. De kwaliteit van die shirts is heel erg goed. 70 Euro voor zo'n mooi shirt is echt niet zoveelquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef Maikel1 het volgende:
Zweden is komend EK de shit
wil ook wel zo een shirt maar ik vind ze duur 70 euro
ik krijg opeens heel veel vertrouwen in mijn komende zomervakantiequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:43 schreef Stretto het volgende:
[..]
Toen ik naar Zweden ging kreeg ik een cultuurshock
Wat een lekkere wijven daar![]()
![]()
larsson gaat mee hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 21:51 schreef Laaaars het volgende:
[..]
ik krijg opeens heel veel vertrouwen in mijn komende zomervakantie![]()
![]()
nu hopen dat ze het op het EK ook een beetje goed doen helaas zonder Larsson...
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:27 schreef Asskicker14 het volgende:
=========================Hedman===========================
=====Svensson===Mellberg=============Lucic========Edman=====
=======Mjallby============Ljungberg============Kallstrom=======
=======Allback============Larsson===========Ibrahimovic=======
Dit is een goed elftal!
Hij gaat toch wel mee naar t EK?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit las ik op www.vi.nl
Michael Svensson niet op tijd fit voor EK
26/5/2004 17:54
Alexander Östlund is opgenomen in de Zweedse EK-selectie. De verdediger van Hammarby IF neemt de plaats in van Michael Svensson, die niet op tijd hersteld is van een knieblessure.
Svensson trok zich terug na een gesprek met bondscoaches Lars Lagerbäck en Tommy Söderberg, die tot de conclusie waren gekomen dat de knieblessure van de Southampton-verdediger een EK-deelname in de weg staat.
'Het is altijd triest om zo'n grote speler, goede teamspeler en goed mens te moeten missen door een blessure', zei Lagerbäck. 'maar blessures zijn een onderdeel van het voetbal. Als enige kunnen we Michael steunen, opdat hij in de herfst weer kan terugkeren.'
Als vervanger werd Östlund opgeroepen. De verdediger, die drie interlands op zijn naam heeft staan, was al toegevoegd aan de Zweedse selectie in de voorbereiding op het oefenduel met Finland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |