Ik ben eveneens 1/4 Duits, maar kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben niet zo anti-Duitsland, ik ben sportief.
hahaha heeeele goede fotoquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef Praag het volgende:
Deze zocht ik! GE-WEL-DIG:
[afbeelding]
1988 uiteraard!
Gezonde rivaliteit, zij maken een liedje: Ohne Holland fahren wir zu WM dus daar moeten ze wel wat voor terug kunnen verwachten he.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:40 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik ben eveneens 1/4 Duits, maar kan er wel om lachen.
shit overheen gelezenquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:02 schreef Toewan het volgende:
[..]
Gezonde rivaliteit, zij maken een liedje: Ohne Holland fahren wir zu WM dus daar moeten ze wel wat voor terug kunnen verwachten he.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef The_Hives het volgende:
"ohne deutschland gehen wir nach dem final"
(in mijn goedste duits)
is goed, doe maar. Dan kunnen we jou tenminste niets verwijtenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:46 schreef Fathom het volgende:
Ik hou me grote mond maar want die duitsers kunnen rare dingen doen op tournooien. Voor je het weet krijg je pak op je broek...
Ruud Gullit's goal was minstens zo belangrijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
en laat ik dat gisteravond net zingen tijdens een zeldzaam bezoek aan duitsland in een iets wat dronken buiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Schade Deutschland Alles Ist Vorbei, Alles Ist Vorbei!
graag vertaling voor degene die nooit duits hebben gehadquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef Praag het volgende:
Deze zocht ik! GE-WEL-DIG:
[afbeelding]
1988 uiteraard!
Tja, aan de ene kant , Nederland won het EK van 88, maar Duitsland won daarna wel het WK van '90 en het EK van '92 , dan kun je je toch ook wel gaan afvragen bij de zin "wie het laatst lacht ... enzovoort"quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:17 schreef Asmo het volgende:
[..]
hahaha heeeele goede foto![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |