Goh sinds wanneer ligt Kameroen in Europaquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:02 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind die van Kameroen mooi
Hm, op de officiele Euro2004 site staat dat Tsjechië in een wit uitshirt spelen:quote:
Nee, dat zijn deze:quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:47 schreef Nkjez het volgende:
portugal
home
[afbeelding]
away
[afbeelding]
weet niet of het de meeste recente is
IDDquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:03 schreef placebeau het volgende:
Die van Portugal zijn met voorsprong de mooiste.
Serieus??quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef BZ het volgende:
[..]
IDD
Potugal shirt![]()
Quasar de duif maakte eens dit shirt:quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:52 schreef Praag het volgende:
Nike verneukt inderdaad alle shirts. Adidas vind ik dan wat beter. Kom op mensen, hou het lekker simpel en rot op met je over-engineered football shirts.
Die Duitsland uit vind ik eigenlijk wel mooiquote:
De bedoeling is wel mooi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Die Duitsland uit vind ik eigenlijk wel mooi
Schitterend inderdaad. Het oranje uitshirt van Roma is ook strak en oranje, ziet er stukken beter uit dan het huidige NL elftal shirt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Quasar de duif maakte eens dit shirt:
[afbeelding]
Met zo'n shirt winnen we de EK makkelijk!!!
Jawel, maar omdat ze zelf ook doorhebben bij nike dat die dingen de slechtste uitvinding zijn sinds de vibrator laten ze die op promo-foto's weg.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:42 schreef ASSpirine het volgende:
hebben ze niet allemaal hun nummer in een stom cirkeltje van voren op hun shirt staan
zo'n lelijk geval dat werd gedragen tijdens kwalificatie
Van Nistelrooy..... hebben die Engelsen ook wat om over te dromenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:37 schreef JeroenV het volgende:
Ga het Engeland thuis shirt kopen. Erg mooi. Weet alleen niet of ik er bedrukking op zal zetten, zijn niet echt goede spelers, op Beckham na. Owen is overschat. Wat zouden jullie doen?
hebben ze bij Aktiesport ook het home short van Nederland?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:58 schreef Blik het volgende:
heb het Nederland shirt voor 32,50 gekocht, was dan ook niet helemaal legaal (maar wel het officiële shirt)
ik weet dat je bij de aktiesport het shirt voor 49,95 kan kopen, en als nederland kampioen word krijg je het geld nog terug ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |