abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:35:42 #1
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_18917948
Het is weer tijd vor de kapper... al lange tijd draag ik mijn haar in dezelfde, ondertussen wel afgezaagde, manier. Aangezien ik het nu wat langer wil (niet direct tot op de schouder of langer, maar gewoon wat langere lokken) ben ik op zoek naar een overzicht van de diverse haarstijlen voor heren. Ik kan, afgezien van een zeer klein aantal foto's, niet echt een overzicht vinden?

Heeft iemand misschien een tip?
Waar ik aan zit te denken is een beetje in deze trend (is het dichtsbij wat ik zoek wat ik vinden):

En dan denk ik een beetje de rechter maar iets 'strakker'
Whatever life brings me...
pi_18918028
Hier lijk ik wel op, vanmiddag naar de kapper geweest. Aleen is het donker en iets stijler. wat voor haar heb je dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:45:20 #3
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_18918129
Nu heb ik mijn haar wat 'rotzooierig' maar dan een stuk korter dan bovenstaand. Van wat langer voor tot korter achter eindigend in een opgeschoren lijn in mijn nek. Althans dat was het... Ik heb het wel door laten groeien om wat langere kapsels een kans te geven... Nu zit er ondertussen dus bijna geen model meer in maar de lengte voor is net tot onder de ogen als ik het vasthoud en aan de zijden tot net over de rand van de oren... Het heeft zeg maar de ideale lengte om er een bloempot op de rand van de oren van te maken
Maar ik wil dus naar iets langer...
Whatever life brings me...
pi_18918254
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:45 schreef Trachemys het volgende:
Nu heb ik mijn haar wat 'rotzooierig' maar dan een stuk korter dan bovenstaand. Van wat langer voor tot korter achter eindigend in een opgeschoren lijn in mijn nek. Althans dat was het... Ik heb het wel door laten groeien om wat langere kapsels een kans te geven... Nu zit er ondertussen dus bijna geen model meer in maar de lengte voor is net tot onder de ogen als ik het vasthoud en aan de zijden tot net over de rand van de oren... Het heeft zeg maar de ideale lengte om er een bloempot op de rand van de oren van te maken
Maar ik wil dus naar iets langer...
Heb ik net gehad en sinds kort is het weer wat korter. Misschien moet je gewoon nog even wachten. Ik ben toen bijna een jaar niet naar de kapper geweest en toen het echt schouderlengte was heb ik er een mooi model in laten knippen. Is even doorbijten want het zag er niet zo netjes uit natuurlijk maar ja je moet wat.

Advies: laat het in een keer lang genoeg groeien en stap dan een kapper binnen en zeg dat ze er wat moois van maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_18918341
Heb je post verplaatst naar : [Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4
Denk dat ie daar prima past.
Je kunt daar tevens veel tips vinden
Deze gaat dicht helaas.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')