O das nou jammer, ik had je een beloning willen geven van 500 euroquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef Twisted_TpaU het volgende:
oh echt, ik kan 1 persoon meenemen en dan ga ik dat aan jullie geven?
Nee dacht het niet.. sorry
Haha yeah right. en dan nog, dan moet je beloning hoger zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:00 schreef ZORRO87 het volgende:
[..]
O das nou jammer, ik had je een beloning willen geven van 500 euro![]()
LoL ik ben er vorig jaar ook wel geweest je hoeft me er niks over te vertellen. en wat denk je nou zelf 500 euro om met jou naar binnen te mogen whahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:04 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Haha yeah right. en dan nog, dan moet je beloning hoger zijn.
De 'korting' die ik krijg tov de 'normale' winkelprijs is veel meer.
Ho hej wacht nee ik zeg al ik doe het niet. was ook niet tegen jou bedoeldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:08 schreef ZORRO87 het volgende:
[..]
LoL ik ben er vorig jaar ook wel geweest je hoeft me er niks over te vertellen. en wat denk je nou zelf 500 euro om met jou naar binnen te mogen whaha![]()
hm nee, een vriend van me zus heeft 1 kaart, ik kan in principe wel mee maar dan moet ik alleen van hengelo --> amsterdam en weer terug, dus ik ga liever samen met een vriend erheen. Maar als er niks anders opzit ga ik er wel in me uppie heen, en heb al wel geprobeerd om via een winkel eraan te komen, maar niemand kent dat hier? piet zoomers etcquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:11 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Ho hej wacht nee ik zeg al ik doe het niet. was ook niet tegen jou bedoeld
K weet niet waar je woont maar anders loop je gewoon zn winkel binnen van tommy en vraag je of je met iemand mee kan. klinkt mss raar maar maat van me ook eens gedaan en die mocht mee. Op de voorwaarde dat ze met zijn auto zouden gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |