Ohwkay.. Wat ik nooit voor mogelijk heb gehouden is dan toch gebeurd. Ik heb een moeder, die nogal smetvrees heeft en dus ook superschoon is e.d. Echt overdreven af en toe, 2/3 keer in de week de hele badkamer schoonmaken enzo (plus elke avond even snel).. Nahja, you get the idea.
Hebben wij een kelder staan met allemaal voedsel en troep erin. Valt het haar gisteren opeens op dat er wat verpakkingen van koeken e.d. kapot zijn. Roept ze mij erbij, zien we opeens een muis weglopen! Echt smerig. Kelder even geinspecteerd. Blijkt er een gat in de vloer te zitten waar wat verwarmingsslangen langs lopen van de vloerverwarming. Deze gaten zijn net iets te groot, en deze leiden tot.. jawel, de kruipruimte. Dus ik wijs: "Een paar vallen komen, beesten komen uit de kruipruimte, al het eetbare hier weghalen en de kelder dicht houden. Paar vallenm in de kruipruimte leggen, klaar. Wat doet ze, geen van dit alles; resultaat, 1 muis in de woonkamer waar ik net als een of andere deus achteraan heb zitten hollen het laatste half uur. Mag ik 'm nog niet doodmaken ook want da's zielig. Zachte heelmeesters.. Enfin, beest kruip het gat in, en vlucht weer de kruipruimte in. Gat dichtgemaakt met aluminium folie.. Zie je opeens nog een muis in de kelder rondrennen.
![]()
Nou moeten die beesten gewoon DOOD want het lijkt me niet echt fris als je straks van die krengen door heel je huis hebt lopen. Plus dat ik het redelijk irritant vind. Leuk als er visite is ook..
![]()
iemand ervaring met het uitroeien van zo'n plaag..? Weet niet hoeveel het er zijn, maar in 2 dagen 2 ontdekt hebben voorspelt al niet veel goeds lijkt me. En hoe die gaten dicht te maken? gewoon een kitspuit kopen ofzo? Help, anders loop ik volgende week nog met een schepnetje achter die beesten aan vrees ik.. :'(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?