Harry durft niet eens naar Teletoeters toe te gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:36 schreef Ajaxno1 het volgende:
Mooi he, maaruh was Harry alweer terug naar Hools?
Ah, een lekker fikkie, daar houdt Harry wel fan. Ik gooit nog effe wat extra bezine op het vuurtje en gaot buiten stoan kijke hoe mooi deze oranjeballentent affikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 stapelt wat hout op, legt er een mooi oranje stadion fakkel tussen
Daag Oranje Hools
JustMe of Doc moeten maar 112 bellen of niet....
Héééé Harry ouwe stokurt van mequote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:49 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
[..]
Ah, een lekker fikkie, daar houdt Harry wel fan. Ik gooit nog effe wat extra bezine op het vuurtje en gaot buiten stoan kijke hoe mooi deze oranjeballentent affikt.
quote:
Ajaxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:59 schreef pascalheister het volgende:
het stinkt hier naar ajax
Tja, ze kunnen niet allemaal voor de Graafschap zijn héquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:59 schreef pascalheister het volgende:
het stinkt hier naar ajax
* just me is meer voor kontebonkequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal voor de Graafschap zijn hé.
kom maar is mee JMquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Just me is meer voor kontebonke
ik ben er al hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een rust hier nog.
Over een maandje zal het wel vol lopen met teletoeters en ander gespuis..
Met dat ander gespuis bedoel je baco-boys die heel stoer komen doen met hun RvN shirtje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een rust hier nog.
Ruudjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een rust hier nog.
Zolang er nog geen bordje hangt "verboden voor gespuis" ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een rust hier nog.
Krijgen we hier WOII praktijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Zolang er nog geen bordje hangt "verboden voor gespuis" ben je van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |