't heeft mij nog niet kunnen overtuigenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
hier ruikt t ook al zo nieuw....... overal verflucht
JustMequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef DutchGooner het volgende:
Wie is de uitbater hier trouwens?
Dan zal het een bende worden vrees ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
JustMeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van Hup Holland wordt je niet vrolijker iddquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
Wat een kut versiering en kutmuziek
Iedereen aan de oranjebitter en een sluitingstijd van een half uur na het laatste fluitsignaal, zo iets?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het een bende worden vrees ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:53 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Iedereen aan de oranjebitter en een sluitingstijd van een half uur na het laatste fluitsignaal, zo iets?
Wordt hier ook nog ge-oranje-twisterd of zit dat er niet in?
ok, dan houden we het wel bij het zingen van een karaoke-versie van allerhande voetballiedjes, waaronder natuurlijk:quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GEEN TWISTERJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hebben ze in de kelder op de tap?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 heeft 2 hoeken gemaakt
1 Oranje hoekje voor de teletoeters
1 hoekje voor de echte kennersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.met een echt oranje keldertje, maar dat het oranje is zie je niet. Het is te donker enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
oranje keldertje
Verder lezen krengquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom maar met een betere danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:41 schreef DIGGER het volgende:
De titel van deze hools is dan ook wel matigjes natuurlijk.
er kan nog altijd Oranje Hol van gemaakt wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Op "Hools" zit VBL copyright!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(¯`·._.·[HoOLietjuhhH]·._.·´¯) TeLeToEtEr 4 eVaHHhhh!! (L) (K) (F) DeeLTjuH #1 hihi...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
kom maar met een betere danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop