't heeft mij nog niet kunnen overtuigenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
hier ruikt t ook al zo nieuw....... overal verflucht
JustMequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef DutchGooner het volgende:
Wie is de uitbater hier trouwens?
Dan zal het een bende worden vrees ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
JustMe![]()
![]()
Van Hup Holland wordt je niet vrolijker iddquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
Wat een kut versiering en kutmuziek
Iedereen aan de oranjebitter en een sluitingstijd van een half uur na het laatste fluitsignaal, zo iets?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het een bende worden vrees ik
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:53 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Iedereen aan de oranjebitter en een sluitingstijd van een half uur na het laatste fluitsignaal, zo iets?
Wordt hier ook nog ge-oranje-twisterd of zit dat er niet in?
ok, dan houden we het wel bij het zingen van een karaoke-versie van allerhande voetballiedjes, waaronder natuurlijk:quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GEEN TWISTER
Wat hebben ze in de kelder op de tap?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 heeft 2 hoeken gemaakt
1 Oranje hoekje voor de teletoeters
1 hoekje voor de echte kennersmet een echt oranje keldertje, maar dat het oranje is zie je niet. Het is te donker enzo
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
oranje keldertje
Verder lezen krengquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
kom maar met een betere danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:41 schreef DIGGER het volgende:
De titel van deze hools is dan ook wel matigjes natuurlijk.
er kan nog altijd Oranje Hol van gemaakt wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Op "Hools" zit VBL copyright!
(¯`·._.·[HoOLietjuhhH]·._.·´¯) TeLeToEtEr 4 eVaHHhhh!! (L) (K) (F) DeeLTjuH #1 hihi...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
kom maar met een betere dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |