Je zou straks TOS kunnen gamen over 1 a 2 maanden als die werkt met de Freeloader Gijsquote:Op maandag 10 mei 2004 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zijn er maar 4 games per jaar die de moeite waard zijn, dat is te weinig wil je een waardige concurrent zijn. Tevens is 4 te weinig. Echt te weinig.
En zelda 4 swords.... ben je ook wel ff zoet mee ..quote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou straks TOS kunnen gamen over 1 a 2 maanden als die werkt met de Freeloader GijsDat lijkt me een cool spel. Persoonlijk wil ik eerst Sudeki gamen
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind dat Pikmin 2 wel geinig uitzien.
Ik krijg ToS morgen..quote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou straks TOS kunnen gamen over 1 a 2 maanden als die werkt met de Freeloader GijsDat lijkt me een cool spel. Persoonlijk wil ik eerst Sudeki gamen
Dat meen je niet ?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik krijg ToS morgen..![]()
ik vind van niet,eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
ik heb die filmpjes op IGN gekeken, en is snap dr werkelijk geen hol van!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
Tja, een gozer bood hem aan via Internet.. ik weet het verder niet!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat meen je niet ?Met freeloader
of heb je een US Cube
Gaaf hoor
ik snapte ook geen hol van cristal chronicles, en dat was (volgens anderen) ook een goed spel.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb die filmpjes op IGN gekeken, en is snap dr werkelijk geen hol van!
resident evil remake ook zeiden ze, nou, wat een feest...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik snapte ook geen hol van cristal chronicles, en dat was (volgens anderen) ook een goed spel.
ik vind sommige spellen die andere mensen heel erg goed vinden echt kut.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
resident evil remake ook zeiden ze, nou, wat een feest....
Ja, het was een goed spel, totdat je tien uur hetzelfde gedaan in de FFgame met het meest waardeloze verhaal ooitquote:Op maandag 10 mei 2004 12:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik snapte ook geen hol van cristal chronicles, en dat was (volgens anderen) ook een goed spel.
10 uur??quote:Op maandag 10 mei 2004 12:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, het was een goed spel, totdat je tien uur hetzelfde gedaan in de FFgame met het meest waardeloze verhaal ooit.
Ben je wel het dorpje uitgekomenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:02 schreef capibar het volgende:
[..]
10 uur??![]()
ik ben na het eerste kwartier in slaap gevallen man.
Die zit nu in de XBOX topics,quote:Op maandag 10 mei 2004 10:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
over BMH gesproken, hij houd zich de laatste tijd wel erg stil zeg![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zit nu in de XBOX topics,.
lol, jullie mogen 'm hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
yesquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
me too... da's een game waar ik echt op wacht. nu nog bezig met Pikmin 1quote:Op maandag 10 mei 2004 12:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En daar zijn ze niet echt blij met hem.... (hij heeft wat moeite met halo....)quote:Op maandag 10 mei 2004 13:23 schreef P8R het volgende:
[..]En ik maar denken dat Pikmin Nintendo Exclusive was
...
LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 15:32 schreef twi het volgende:
BHM, lever in godsnaam die Xbox bij iemand in die er wel lol aan beleeft en ga weg uit dit topic. Het is verdomme nog erger dan in de tijd dat je nog GEEN Xbox had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |