owh, zo bedoel je. het zijn maar Fransen hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt geweldige titels...
En iets als NFS is toch al een hele poos uit...
Precies... ze tekken van ons niets aan dus waarom wij wel van hunquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
owh, zo bedoel je. het zijn maar Fransen hoor![]()
zet dit even in je price compare.bij Star Wars Rogue Squadron: Rebel Strike, 35 euro bij de dixonsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:44 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Precies... ze tekken van ons niets aan dus waarom wij wel van hun![]()
staat er tussenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zet dit even in je price compare.bij Star Wars Rogue Squadron: Rebel Strike, 35 euro bij de dixons
True true, ik heb even je linkje in je sig gebookmarkedquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:44 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Precies... ze tekken van ons niets aan dus waarom wij wel van hun![]()
ok blijkbaar niet zo moeilijk dusquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
staat er tussen
Het is betrekelijk makelijk moet alleen een goede regexpression schrijven maar verder is het een heel dynamisch systeem. Een extra shop kost niet veel moeite alleen alle games opvoeren kost de meeste tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:03 schreef pkwarts het volgende:
mag hij weer een online winkel in zijn script stoppen. niet echt makkelijk lijkt mij.
hmmm.... heb je niet gekeken wat voor image aan de bovenkant staat .....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
True true, ik heb even je linkje in je sig gebookmarked![]()
Kun je ook niet zoiets gaan bijhouden voor de Xbox ?![]()
LOL jaloers een groot compliment! Tnx.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ok blijkbaar niet zo moeilijk dus![]()
misschien moeten we Twi ff vragen of hij ook zo'n scriptje kan bouwen, ik moet toegeven dat ik er best jaloers op ben![]()
Beetje kinderachtigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
hmmm.... heb je niet gekeken wat voor image aan de bovenkant staat .....
[afbeelding]
En sinds ik een hekel heb aan alles dat MS heet ....ga ik ze niet invoeren het kost namelijk wel wat tijd om alles in te voeren .... maar misschien maakt wel een login systeem erbij zodat meer mensen data kunnen invoeren. maar ik denk niet dat het ooit voor Xbox zal worden en zeker niet voor de PS2..... don't get you hopes up. Sorry.... Maar het systeem is wel dynamisch genoeg om dat wel te kunnen... (een tik van me om alles zo universeel mogelijk te maken .... )
[..]
Hehe, kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt tijd te steken in iets waar je geen feeling mee hebt. Misschien kan Mezzin het een soort van open source maken, zodat een xboxfan een eigen versie kan maken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Maar goed, dat je er geen tijd in wil steken vind ik prima hoor, het zou alleen erg handig zijn.
Kinderachtig neequote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Maar goed, dat je er geen tijd in wil steken vind ik prima hoor, het zou alleen erg handig zijn.
Er zit nog wat eigencode in die ik niet wil sharen.... plus het maakt gebruik van postgresql en niet veel hebben dat.... Dus je moet dan de query's opnieuw schrijven. En de admin is nog niet echt gebruikers vriendelijk......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hehe, kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt tijd te steken in iets waar je geen feeling mee hebt. Misschien kan Mezzin het een soort van open source maken, zodat een xboxfan een eigen versie kan maken?
Ik was niet aan het lachen om je opmerking maar vond het een mooi compliment....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:15 schreef pkwarts het volgende:
het is echt waar. hoef je me niet meteen uit te lachen :'(![]()
Nou dan houdt het op...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Er zit nog wat eigencode in die ik niet wil sharen.... plus het maakt gebruik van postgresql en niet veel hebben dat.... Dus je moet dan de query's opnieuw schrijven. En de admin is nog niet echt gebruikers vriendelijk......
Heb trouwens gelijk een aantal extra dixons games ingevoerd.
BTW
[..]
Ik was niet aan het lachen om je opmerking maar vond het een mooi compliment....
Maar anders vraag je Twi tochquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou dan houdt het op...![]()
Ik zou het ook wel zelf kunnen, maar ja, lui!.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:44 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar anders vraag je Twi toch![]()
Ehmm... denk denk... twee in een auto.. één sturen.. de ander wapen.. ja! Mario Kart Double Dash!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Back outside we got our first taste of vehicular action; a jeep awaits in a garage and you can either take the driving seat or take control of the gun at the rear while your ally takes the wheel.
Reminds you of anything![]()
Precies MK:DDquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehmm... denk denk... twee in een auto.. één sturen.. de ander wapen.. ja! Mario Kart Double Dash!!![]()
Ik vind TS2 zowiezo geen goed spel. Geen van de modies kon mij boeien.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:00 schreef HomerJ het volgende:
Vonden nog meer mensen: "Virus" in TS 2 z'on geweldige speelmode?
okay, en nu?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:43 schreef BMH het volgende:
Matt van IGN post dit op het forum:
"Many are telling u real excitement. Ze excitement loves de attention"
Mature Zelda
Wowquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:43 schreef BMH het volgende:
Matt van IGN post dit op het forum:
"Many are telling u real excitement. Ze excitement loves de attention"
Mature Zelda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |