abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:57:44 #101
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_18963804
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Gamedemon wou dus dat hij een credit card had :'(
Voor die prijs plus 1,56 verzendkosten kun je die van mij krijgen. Bestel ik zelf wel ff een nieuwe
Ik kom er de komende week toch nog niet aan toe.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:00:31 #102
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_18963881
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef febster het volgende:
Eerste 2 screens van PoP2

[afbeelding]
[afbeelding]
dit alles natuurlijk van ign
Nice! Onder andere op een schip dus.

Enne.. 'easy enemy's' in deel 1. Heb ik hem daarom zeker uit weten te spelen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_18965355
Die hier ook te vinden zijn zonder het IGN logotje http://www.princeofpersiagame.com/teaser/uk/ (+ Teaser)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:08:49 #104
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18965475
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Voor die prijs plus 1,56 verzendkosten kun je die van mij krijgen. Bestel ik zelf wel ff een nieuwe
Ik kom er de komende week toch nog niet aan toe.
lol mischien dat ik iemand in me familie lief kan aankijken...hoe ziet et precies met play?
hoelang duurt et voor iets van play binnen is?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:27:17 #105
10910 Retarded
quack...
pi_18965863
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:40 schreef BMH het volgende:

[..]

EA laat maar 2 (?) multiplatform games niet op de cube uitkomen hoor. Dit betekend totaal niet het eind van de cube.
dat hoor je mij toch ook niet zeggen?? Euro 2004 is wel een aardig grote titel, en waarschijnlijk zal FIFA 2005 dan ook niet meer op de Cube uitgebracht worden. Zoals ik al zei verwacht ik dat het vanaf nu vaker gaat gebeuren dat 3rd party titels niet meer op de Cube uitkomen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:53:36 #106
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18966483
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
waar kan ik VJ voor een schappelijk prijsje kopen?
Bij mij
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 8 mei 2004 @ 01:22:15 #107
8758 P8R
Dat is goed...
pi_18969403
Je vriendin Burnout laten spelen werkt ook hoor, crashen kan ze vast wel ...
pi_18971287
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lol mischien dat ik iemand in me familie lief kan aankijken...hoe ziet et precies met play?
hoelang duurt et voor iets van play binnen is?
ongeveer 10 dagen. en geen verzendkosten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:03:22 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18971574
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef febster het volgende:
Eerste 2 screens van PoP2

[afbeelding]
[afbeelding]

En beetje info:
[..]

dit alles natuurlijk van ign
Wordt een musthave... laten we hopen dat die nu op elke console tegelijk uitkomt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_18971579
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:38 schreef BMH het volgende:
Four swords pack

For 69.95$ you'll get:
-Four Swords Adventures game and 1 GC-GBA link cable
-Four Swords Adventures Player's Guide
-Four Swords Adventures T-shirt
-1 year subscription to Nintendo Power

Hier is meer info te vinden
Nu hopen dat ie dezelfde deal hier ook komt!

--- misschien leuk om te weten -----
Timesplitters: Future Perfect
Due for release on 26/11/2004
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:14:41 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18971624
Nintendo maakt reclame in Pikmin 2:
quote:
"WORLD EXCLUSIVE: TIMESPLITTERS 3 - WE'VE PLAYED IT!

Contrary to reports suggesting Free Radical's monster FPS sequel is in 'crisis', we've actually played it and came away impressed - head inside for our world exclusive pre-E3 sneak peak

19:28 It's been a topsy-turvy week for TimeSplitters 3, that's for sure. With anticipation levels sky high for the first EA-published instalment of Free Radical Design's award-winning console FPS, minor turmoil was created earlier in the week by reports suggesting that development on the title was in crisis, with EA panicking over the state of code in advance of next week's E3 showcase.
Crisis? Well, we admit to being more than a little surprised on reading such reports, especially since we could have sworn we actually played a game called TimeSplitters: Future Perfect not so long ago... Oh that's right, we did! Which begs the rather obvious question: if TimeSplitters 3 really is in such a sorry state, why on Earth would EA allow the notoriously fickle press to actually go hands-on with an early build?

Anyway, first the facts, which Electronic Arts announced yesterday, on the eve of E3. In TimeSplitters: Future Perfect players reprise the role of series stalwart and protagonist Cortez, as he battles the nefarious TimeSplitters across history, uncovering the mysterious origins of his classic foe while saving mankind from the verge of destruction. The twist is, the player's past, present and future selves must unite to vanquish the impending threat to all civilisation.

Gameplay covers the time period between 1914 and 2401, within which the various versions of the protagonist must interrelate to make progress, with the story mode also allowing two players to proceed co-operatively.

Challenge and Arcade modes are also included, but the major addition is the 16-player online deathmatch mode, exclusive to the PlayStation 2 version of the gane. Toss in an enhanced Map Maker, which players can use to swap content online, and the elements are already in place for another rip-snorting action extravaganza.

Yet despite the game still being almost a year away from release, Electronic Arts, contrary to recent opinion, was evidently confident enough of its product to allow us to go hands-on with the title in its US offices last month. We're here to give you an insiders peak at what to expect from the final game.

The level we played is set in Scotland in 1924, which we were told will be the second level in the final game. The level begins on an exposed hillside, with Cortez and an AI character (or another player in co-op we guess) having to fight their way up to a castle at the summit, and break in.

Progress is impeded by grunts hiding behind walls and emplacements, and while you're dealing with these guys, you need to keep on eye on the numerous propeller-driven aircraft, swooping from above, spraying bullets. Added together, this busyness creates an immediate tension, compelling you to drive forward and enter the castle without delay.

Once inside, we found traditional TimeSplitters fare mixed in with the promise of greater story integration and more scripted events. We're not going to spoil things too much for you, but it was here that we encountered the first instance of a Cortez from a different timezone appearing at the appropriate moment to help you out just as you get stuck - what producer Mike Ress calls 'meet yourself gameplay'. It's like if you turn up at the pub after last orders, but then Future Johnny appears and pours you a golden pint of finest fighting lager. Can you tell it's a Friday night and we want to leave?

Back outside we got our first taste of vehicular action; a jeep awaits in a garage and you can either take the driving seat or take control of the gun at the rear while your ally takes the wheel. Further on we came across an impassable gorge, which requires you to flick the controls which operate the bridge. Unfortunately, those are on the other side of the gorge; fortunately, you have an amazing anti-gravity gun with which to shift the controls then carry on the carnage. Fast, furious and very cool.

Other levels you can expect are one on a train in 1969 and a haunted mansion in 1994, plus there will be two levels set in the future which a central to the denouement as players grow ever closer to the truth explaining the time jumping motif the series is built around.

We only experienced a single level of TimeSplitters: Future Perfect, and while it's not currently a massive leap forward from TS2 (which is awesome anyway), it's clear even at this early stage there's little evidence suggesting fans of the superb previous instalments have anything to worry about, especially with a year's development time remaining.

Well that's our sneak peak into the compelling world of Free Radical's latest 'Splitter over with; but be sure to check back next week, when our hard-working future selves will be back with fuller impressions of the game direct from E3, while we drink margheritas by the pool in LA.

TimeSplitters: Future Perfect is due to release on PS2, Xbox and GameCube in early 2005
Wagens in Timesplitters 3
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18971637
Als het nintendo helpt om financieel beter te worden waarom niet....

In de US wordt je betaalt om games te spelen

http://www.nintendostreetteam.com/
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:42:08 #113
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_18971804
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:14 schreef BMH het volgende:
Wagens in Timesplitters 3
of zoals BMH het zou zeggen:
*kuch*rip-off*kuch*
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:44:04 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18971813
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:42 schreef pkwarts het volgende:

[..]

of zoals BMH het zou zeggen:
*kuch*rip-off*kuch*
EEuuuhh wagens in een spel is geen rip-off. Wagens zijn juist totaal niet orgineel in een spel, dus rip off kan et niet zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:44:44 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18971816
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:42 schreef pkwarts het volgende:

[..]

of zoals BMH het zou zeggen:
*kuch*rip-off*kuch*
whehehehehehe
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:47:05 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18971830
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:44 schreef BMH het volgende:

[..]

EEuuuhh wagens in een spel is geen rip-off. Wagens zijn juist totaal niet orgineel in een spel, dus rip off kan et niet zijn.
Nee je zal het eens toegeven he

Back outside we got our first taste of vehicular action; a jeep awaits in a garage and you can either take the driving seat or take control of the gun at the rear while your ally takes the wheel.

Reminds you of anything



Maar hoe dan ook. TS3 lijkt me niks
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:57:33 #117
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18971885
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee je zal het eens toegeven he

Back outside we got our first taste of vehicular action; a jeep awaits in a garage and you can either take the driving seat or take control of the gun at the rear while your ally takes the wheel.

Reminds you of anything

[afbeelding]

Maar hoe dan ook. TS3 lijkt me niks
Battlefield, Halo, UT2004, etc etc. Als Halo de enige game was met dit soort wagens, zou ik zeggen dat het een rip-off was (zoals ik zei met de helm van Metroid Prime). Maar tegenwoordig is dit gewoon een standaard geworden. Als je dit al een rip vind, dan moet je corona's ook een rip vinden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18973168
Het is al vaker gezegd maar nu zegt Famitsu het ook

Compatibility of GameCube 2 [ Rumour ]

According to the last number of Famitsu, the future console of living room of Nintendo would be compatible with the plays of GameCube, it is at least what the President of the firm Satoru Iwata in the famous Japanese magazine states, the successor of GameCube would thus allow the players to use their old plays such as Super Bros Smash. Melee as it is the case with PlayStation 1 and PlayStation 2 of Sony. This information is still at the stage of rumour for the moment. To follow.

Bron (babel fish vertaling)
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:01:32 #119
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18973182
TS3 word geweldig
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:16:26 #120
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18973399
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:00 schreef gamecube_master het volgende:
Het is al vaker gezegd maar nu zegt Famitsu het ook

Compatibility of GameCube 2 [ Rumour ]

According to the last number of Famitsu, the future console of living room of Nintendo would be compatible with the plays of GameCube, it is at least what the President of the firm Satoru Iwata in the famous Japanese magazine states, the successor of GameCube would thus allow the players to use their old plays such as Super Bros Smash. Melee as it is the case with PlayStation 1 and PlayStation 2 of Sony. This information is still at the stage of rumour for the moment. To follow.

Bron (babel fish vertaling)
Ik hoop het... heb een aantal goede games op mijn Cube
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_18973516
en anders heb ik 2 consoles mijn cube ga ik nooit verkopen
pi_18975599
Verkoop games in frankrijk van 26 t/m 30 april

1. HITMAN: CONTRACTS - (INTERACTIVE EIDOS, PS2)
2. PRO EVOLUTION SOCCER 3 PLATINUM - (KONAMI, PS2)
3. NFS UNDERGROUND - (ELECTRONICS ARTS, PS2)
4. 007 FREE OR DOUBLE - (ELECTRONICS ARTS, PS2)
5. TOCA RACE DRIVER 2 - (CODEMASTERS, XBOX)
6. SONIC HEROES - (SEGA, PS2)
7. SPLINTER CELL: PANDORA TOMORROW - (UBI SOFTWARE, XBOX)
8. FINAL FANTASY X-2 - (PUBLIC GARDEN SOFTWARE, PS2)
9. P BEACH R GARROS - (MC2 FRANCE, PS2)
10 SIMS PLATINUM - (ELECTRONICS ARTS, PS2)

niet echt goed dus
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:22:27 #123
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_18975710
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
Verkoop games in frankrijk van 26 t/m 30 april

1. HITMAN: CONTRACTS - (INTERACTIVE EIDOS, PS2)
2. PRO EVOLUTION SOCCER 3 PLATINUM - (KONAMI, PS2)
3. NFS UNDERGROUND - (ELECTRONICS ARTS, PS2)
4. 007 FREE OR DOUBLE - (ELECTRONICS ARTS, PS2)
5. TOCA RACE DRIVER 2 - (CODEMASTERS, XBOX)
6. SONIC HEROES - (SEGA, PS2)
7. SPLINTER CELL: PANDORA TOMORROW - (UBI SOFTWARE, XBOX)
8. FINAL FANTASY X-2 - (PUBLIC GARDEN SOFTWARE, PS2)
9. P BEACH R GARROS - (MC2 FRANCE, PS2)
10 SIMS PLATINUM - (ELECTRONICS ARTS, PS2)

niet echt goed dus
wat een ontzettend vreemde lijst of ligt dan aan mij....

Vanaf dinsdagavond wisselt er een gamecube van fokker
En dan ga ik even sparen voor harvest moon en animal crossing .

pi_18975800
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:22 schreef Fliepke het volgende:

[..]

wat een ontzettend vreemde lijst of ligt dan aan mij....

Vanaf dinsdagavond wisselt er een gamecube van fokker
En dan ga ik even sparen voor harvest moon en animal crossing .

waarom vreemd?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:29:20 #125
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_18975829
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:27 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

waarom vreemd?
Ik vind het niet echt geweldige titels...
En iets als NFS is toch al een hele poos uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')