quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:10 schreef Dromer het volgende:
gekocht op eBay voor 43 dollar incl. verzenden:
[afbeelding]
Warppipe here I come
ik denk dat er ong. 2 maanden tussen zal zitten, ik denk dat ik RE4 ga importeren, ik kan er nu al nauwelijks op wachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
zijn vast de amerikaanse releases... vraag me af of er weer maanden tussen gaan zitten voor het hier komt.
Mijn zusje??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:46 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin wil trouwens ook nog een tweedehands Gamecube (ik heb het gemaakt, m'n vriendin wil een gamecube). Dus als je er na Fliepke's zusje nog een weet...
.
Wel achter aansluiten hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:58 schreef Oksel het volgende:
Hehe, mijn vriendin speelt dagelijks Animal Crossing, Mario Kart en Beyond Good and Evil.
Ik heb nu 4675 punten op Nintendo.nl.. en nog 2 code's die niet werken"Al geregistreerd..". Kheb al nieuwe code's gekregen van Nintendo, maar werken nog niet.
Als ik genoeg punten heb, ga ik een GBA player kopen!
Met welke spellen heb je dr zover gekregen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:46 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin wil trouwens ook nog een tweedehands Gamecube (ik heb het gemaakt, m'n vriendin wil een gamecube). Dus als je er na Fliepke's zusje nog een weet...
.
Zelda werkt niet goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:14 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Met welke spellen heb je dr zover gekregen?
Ik laat zelf ook zoveel mogelijk Zelda zien.![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja...eerst zien,dan geloven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:58 schreef Oksel het volgende:
Hehe, mijn vriendin speelt dagelijks Animal Crossing, Mario Kart en Beyond Good and Evil.
Ik heb nu 4675 punten op Nintendo.nl.. en nog 2 code's die niet werken"Al geregistreerd..". Kheb al nieuwe code's gekregen van Nintendo, maar werken nog niet.
Als ik genoeg punten heb, ga ik een GBA player kopen!
http://www.play.com/play2(...)le&r=GC&title=123923quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
waar kan ik VJ voor een schappelijk prijsje kopen?
Dat zal best wel, maar titels als FIFA en Burnout zijn ook best belangrijk voor een goede verkoop van een console. NFS: Underground 2 zal dan ook wel niet meer uitkomen op de Cube... EA zal niet de laatste zijn die bijna geen spellen meer voor de cube gaat uitbrengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Daz een 3d party titel, die verkopen gewoon niet op de gamecube. Maar Nintendo's eigen games verkopen nog steeds als een trein. Super Smash Bros: melee bijvoorbeeld, is meer verkocht als halo (of gelijk, ik zoek de getallen even op).
EA laat maar 2 (?) multiplatform games niet op de cube uitkomen hoor. Dit betekend totaal niet het eind van de cube.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar titels als FIFA en Burnout zijn ook best belangrijk voor een goede verkoop van een console. NFS: Underground 2 zal dan ook wel niet meer uitkomen op de Cube... EA zal niet de laatste zijn die bijna geen spellen meer voor de cube gaat uitbrengen.
* Gamedemon wou dat hij een credit card hadquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
http://www.play.com/play2(...)3
dit alles natuurlijk van ignquote:What was wrong with the original Prince? Camera, pacing, easy enemies, no boss fights, sand creatures who felt fluffy...? Prince of Persia 2 promises to remedy this -- all of this. Combat will be the biggest change. Ubi is touting a new "freeform" combat system that will allow gamers to string together any attack or move to any other. The result is rumored to be something akin to Tony Hawk, not necessarily in terms of specific control and button layout, but rather in how it will be possible to move from a swipe to a stab to a summersault to a rail slide, or heel grab, or whatever.
Ubi is keeping us quiet on many of the other wonderful details regarding this game, hence no explanation as to how the other minor faults of the original will be remedied, but the press release does offer some addition details. Our hero, the mighty Prince, will venture deep into the "infernal core of a cursed island stronghold harboring mankind's greatest fears" and will eventually hone his previously established time manipulation skills to "control the Ravages of Time." We also know that this sequel's theme will be much darker than the original and the hardened Prince's quest revolves around him "defying a preordained death." Sweetness.
Eerst Mario Party (gewoon met vrienden en bier, zo laagdrempelig mogelijk) en daarna een tijdje alleen gelaten met Prince of Persiaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:14 schreef nikanoru het volgende:
Met welke spellen heb je dr zover gekregen?
Ik laat zelf ook zoveel mogelijk Zelda zien.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef febster het volgende:
Eerste 2 screens van PoP2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |