Nee, maar ze zijn wel leuk om naar te kijken.. hehequote:Op donderdag 6 mei 2004 01:32 schreef PLAE@ het volgende:
Italie valt daar echter niet bepaald onder![]()
Ben jij Kroatisch soms?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:27 schreef sweetgirly het volgende:
1) Nederland of Kroatië(maakt niet uit wie er wint, als het maar 1 van deze 2 is)
2) Nederland of Kroatië(dito)
3) Italië
Ik heb expres NL erbij gezet, omdat ik niet kan kiezen. Niet alleen NL staat nl voor mij percee op 1, anders klopt mijn schemaatje niet..maar begreep de vraagstelling dus wel.
zeer leuk om naar te kijken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel leuk om naar te kijken.. hehe
Uhm, een beetje maar 3/4 sssstquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef Praag het volgende:
Ben jij Kroatisch soms?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef denise-d het volgende:
zeer leuk om naar te kijken!
Zdravo! Kako si?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:43 schreef sweetgirly het volgende:
Uhm, een beetje maar 3/4 sssst
Nee,Catenacio is bij mijn weten nog steeds baggervoetbalquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:47 schreef vinnie81 het volgende:
@PLAE : Italie en geen mooi voetbal??? Van welke planeet kom jij joh...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:45 schreef Praag het volgende:
Zdravo! Kako si?
Ik ga nu slapen. Laku nocy!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]Zdravo! Dobro dobro..kako si ti?
Hvala Lijepa! Laku noc i dovidenja!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:14 schreef Praag het volgende:
Ik ga nu slapen. Laku nocy!
Ik kan wel genieten van een georganiseerde verdediging.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Italie valt daar echter niet bepaald onder![]()
Jij juicht dus met mij mee,quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meestal voor de outsiders, die 't tegen de gevestigde namen opnemen.
Zoals een Zuid-Korea of Senegal tijdens 't afgelopen WK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |