hhm kut topic titel een beetje fout gespelt wie wil hem even wijzigen??quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef grunge-metal het volgende:
Voor welke club('s) zijn jullie, ik weet het dat veel voor nederland zijn, maar als nederland er bij de 1e poll al uitligt voor welk land zijn jullie dan?
Engeland eerst, Nederland tweede (Ik zou voor Engeland zijn in het geval dat ze tegenover elkaar kwamen te staan.)quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben voor Engeland !
[afbeelding]
Mijn 2e keus zou zijn: Nederland, en mijn laatste (3e) keus zou Spanje zijn
België doet niet eens mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:41 schreef grunge-metal het volgende:
nederland > Portugal > Belgie > Engeland > en ga zo maar door
Nice pics.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Na [afbeelding] ben ik voor [afbeelding]
Moet jij niet in het centrale korfbaltopic?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nice pics.
Misschien een gat in de markt, EK icoontjes?
Brede smaak heb ik hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet jij niet in het centrale korfbaltopic?![]()
nee echt waarquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Quatar doet niet mee.![]()
Daar wacht ik nog een week of 2 mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nice pics.
Misschien een gat in de markt, EK icoontjes?
Ok.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:13 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog een week of 2 mee.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Italie valt daar echter niet bepaald onderquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:11 schreef Devano het volgende:
Na Nederland ben ik voor Italië. Verder alle ploegen die mooi voetbal spelen.
Nee, maar ze zijn wel leuk om naar te kijken.. hehequote:Op donderdag 6 mei 2004 01:32 schreef PLAE@ het volgende:
Italie valt daar echter niet bepaald onder![]()
Ben jij Kroatisch soms?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:27 schreef sweetgirly het volgende:
1) Nederland of Kroatië(maakt niet uit wie er wint, als het maar 1 van deze 2 is)
2) Nederland of Kroatië(dito)
3) Italië
Ik heb expres NL erbij gezet, omdat ik niet kan kiezen. Niet alleen NL staat nl voor mij percee op 1, anders klopt mijn schemaatje niet..maar begreep de vraagstelling dus wel.
zeer leuk om naar te kijken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel leuk om naar te kijken.. hehe
Uhm, een beetje maar 3/4 sssstquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef Praag het volgende:
Ben jij Kroatisch soms?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:38 schreef denise-d het volgende:
zeer leuk om naar te kijken!
Zdravo! Kako si?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:43 schreef sweetgirly het volgende:
Uhm, een beetje maar 3/4 sssst
Nee,Catenacio is bij mijn weten nog steeds baggervoetbalquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:47 schreef vinnie81 het volgende:
@PLAE : Italie en geen mooi voetbal??? Van welke planeet kom jij joh...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:45 schreef Praag het volgende:
Zdravo! Kako si?
Ik ga nu slapen. Laku nocy!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]Zdravo! Dobro dobro..kako si ti?
Hvala Lijepa! Laku noc i dovidenja!quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:14 schreef Praag het volgende:
Ik ga nu slapen. Laku nocy!
Ik kan wel genieten van een georganiseerde verdediging.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Italie valt daar echter niet bepaald onder![]()
Jij juicht dus met mij mee,quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meestal voor de outsiders, die 't tegen de gevestigde namen opnemen.
Zoals een Zuid-Korea of Senegal tijdens 't afgelopen WK.
Zoals al eerder eens aangegeven, kan ik van dat spel genieten. Zo'n zekere verdediging en dan krachtige uitbraken. Ik snap jullie standpunt, maar het "baggervoetbal" noemen is bijzonder subjectief.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,Catenacio is bij mijn weten nog steeds baggervoetbal
ja die bedoel ik jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:20 schreef DuranK het volgende:
bijna goed, nederland zit bij duitsland, tjechie en letland en ik neem aan dat je poule bedoelt
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:53 schreef Markster het volgende:
Nederland uiteraard als eerst, daarna Duitsland.
Met al die aardbevingen van tegenwoordig kan je ook nooit meer zeker weten in welk werelddeel welk land ligt hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:12 schreef amornl87 het volgende:
Nigerie.
Zo man, die zit er al vroeg, moet lang wachtenquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:34 schreef Snoop_Dogg het volgende:
als geboren en getogen italiaan
[afbeelding]
Forza Squadrea Azzuri !!!!!!!!![]()
Met jouw kan ik pratenquote:Op zondag 30 mei 2004 20:29 schreef Daniel.San het volgende:
Rusland
Spanje
Ha-haquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:40 schreef Letterman het volgende:
Het maakt mij niet uit wie er wint als het maar niet Portugal, Griekenland, Zweden, Spanje, Rusland, Frankrijk, Zwitserland, kroatie, Engeland, Bulgarije, Denemarken, Italie, Czech, Letland of Duitsland is....![]()
Ja kutland hè, Nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:36 schreef Parasense het volgende:
Portugal, Engeland, Tjechie.
Maakt me niet uit, als Nederland er maar snel uit ligt (en dat doen ze)
Ik ook. Denemarken of Zwedenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als een underdog ver komt.
Voor tripod ben je dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:01 schreef taart het volgende:
Na Nederland:
[afbeelding]
![]()
Maar eigenlijk ook niet omdat ik naar frankrijk op vakantie ga, en als ik daar met een oranje shirt aan loop dan weet ik het natuurlijk al weer![]()
duitsland?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:49 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
duitsland?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ben natuurlijk voor Nederland. Mijn 2e liefde (qua landen) is Zweden:
[afbeelding]
wat ben jij een bevooroordeelde naievelingquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef Xrenity het volgende:
Nederland, en als ALLERLAATSTE komen die Duitsers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |