maar dit is niet ingame (dat weet ik niet van FF:CC)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:17 schreef twi het volgende:
Wow. He, BMH, kom nou eens met je FF:CC water-showoff screenshotje?
Crimson Skies, eat your heart out. Lijkt me fantastisch, dogfights met deze game
ik denk dat de eerste screen de graphics laat zienquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:21 schreef twi het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Al zal het grafisch niet ver af zitten van het derde screenshot. Nu hopen dat het vijfde screenshot ook waarheidsgetrouw is.
met dat water zit het dus wel goedquote:You'd guess from the screens that the game has some fantastic water effects. We've seen videos of the game in motion and the visuals look every bit as good while moving. It has a really interesting color filter that gives the entire game the appearance of color films from the war. Sadly, the unique saturation of the colors isn't as apparent from the shots as it is when you're actually watching the game in action.
Ik zeg niet dat FF:CC het beste is, maar op dat moment was het wel een van de meest realistische water effecten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:17 schreef twi het volgende:
Wow. He, BMH, kom nou eens met je FF:CC water-showoff screenshotje?
Crimson Skies, eat your heart out. Lijkt me fantastisch, dogfights met deze game
SC1 & 2 hebben het ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:46 schreef pkwarts het volgende:
ik zeg echt eerlijk: ik heb dat nog noooooooooit meegemaakt.
metal gear solid is natuurlijk ook een wat simpelere port.
Die zijn ook moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:49 schreef pkwarts het volgende:
ik heb splinter cell en nogmaals: ik heb dat nog nooit meegemaakt.
wel framedrops bij halo en 1 vastloper bij kotor, maar geen tearing.
idd hier ook nooit tearing!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:49 schreef pkwarts het volgende:
ik heb splinter cell en nogmaals: ik heb dat nog nooit meegemaakt.
wel framedrops bij halo en 1 vastloper bij kotor, maar geen tearing.
Kwijl spel is hetquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef Chocobo het volgende:
Net met het eerste level van Ninja Gaiden bezig geweest. Fantastische graphics en gameplay,.. idd wat cam problemen maar niet meer of minder als bv Prince of BG&E hadden. Geen groen bloed ook,... gewoon rood en veeeeeelHeerlijk spel tot nu toe. Pittig ook,.. net als vroeger op de Master System.... Top features en opties
Spel is echt af
Ik zou zeggen: bingoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
Misschien ben ik gewoon iets te oplettend op dit soort dingen.
Ja ik heb ook geen fucking idee waar die het over heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: bingo
Tering ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:56 schreef twi het volgende:
Hij heeft het over tearingJe weet wel...
t-e-a-r-i-n-g
Vlekken die je ook krijgt als je op een tft scherm een shooter aan het spelen bent. Dat het beeld nog een oude frame laat zien over de nieuwe heen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering ?
Nee ik ken het ook niet. Nooit opgevallenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Vlekken die je ook krijgt als je op een tft scherm een shooter aan het spelen bent. Dat het beeld nog een oude frame laat zien over de nieuwe heen.
Maar nog nooit bij de xbox gezien eigenlijk....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |