Vond deel 1 veel beter. Kutspel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Was ook m'n eerste reactie, maar ik ben er nu toch erg blij mee
Kheb zolang ik single ben al een groot log ding in mijn handen, dus het zal wel wennenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Die is juist goed, ik moet er echt niet an denken zo'n groot log ding in mijn handen te hebben![]()
wehehequote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kheb zolang ik single ben al een groot log ding in mijn handen, dus het zal wel wennen
De kleine zijn met een kleine aanpassing goed te behappen... de "handvaten" zijn niet haaks genoeg, waardoor je in een verkrampte grip komt te zitten, ipv het ding gewoon vast te hebben....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Ik vond 'm vooral aan de onderkant veel en veel minder lekker in de hand liggen. Bij die grote kun je je vingers heerlijk om de twee 'vleugels' heen hangen. Die grote controllers zijn niet meer te koop toch? Echt heel erg zonde, want ik ga toch echt geen 40 euro besteden aan zo'n S-controller, wanneer ik m'n huidige zou moeten ontvangen.
Ok, hij is lekkerder dan de PS2 controller, waarbij ik altijd het gevoel heb dat 'ie breekt als ik er te hard in knijp, of de NGC-controller waar ik op verdwaal als ik op de Cube game, maar vergeleken met de grote denk ik niet dat ik ooit kan wennen. De triggers zijn ook veel te gevoelig...
Ik ben bezig jahquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:19 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe
Tip: ga eens wat daten
16 mei ben ik in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:20 schreef Fliepke het volgende:
wie nog een grote controller wil ruilen tegen een kleine, ik heb nog 2 grote liggen...
16 mei speel ik ninja gaidenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
16 mei ben ik in Amsterdam
Ik hopelijk vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
16 mei speel ik ninja gaiden
ik ook, status staat op verzondenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hopelijk vandaag
Zie net dat ook dit spel niet op Cube komt. Wat doen ze daar ? Alle third party developers wegjagen ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Destroy all humans trailer
http://streamingmovies.ig(...)%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E
[afbeelding]
stoer filmpje ja, en misschien vinden ze de kleine discs niet leuk van de cube ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie net dat ook dit spel niet op Cube komt. Wat doen ze daar ? Alle third party developers wegjagen ?![]()
Trailer is stoer trouwens
Yep, maar je moet wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef twi het volgende:
Ik heb net een S-controller geprobeerd, voor 't eerst in m'n handen.
WAT EEN ZUIGENDE KUTCONTROLLER ZEG![]()
![]()
![]()
ik heb ze gewoon allebeiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef twi het volgende:
Ik heb net een S-controller geprobeerd, voor 't eerst in m'n handen.
WAT EEN ZUIGENDE KUTCONTROLLER ZEG![]()
![]()
![]()
dank voor de tipquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:24 schreef twi het volgende:
Kula, zie trouwens je PM op XBW
Wacht maar als je ouder word, dan ben je maar wat blij met je logge ding.,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Die is juist goed, ik moet er echt niet an denken zo'n groot log ding in mijn handen te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |