In amsterdam had dixons NG nog niet binnenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kreeg een belletje dat ie bij de Dixons fillialen zou liggen... bel ze ff
Coolquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:10 schreef taart het volgende:
nieuwe destroy all humans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je had hem toch gecancelled ? Of las ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:04 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat NG morgenochtend in de bus ligt
nee dat was Hitman 3quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:14 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Je had hem toch gecancelled ? Of las ik dat verkeerd
Ah, dacht alquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nee dat was Hitman 3
nee je kan alle muziekies customizen bij je soundtrack menu geloof ik...moet je ff uitvissen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:21 schreef BMH het volgende:
Kep me xdoos met 2 Sjes, PGR2, halo, The Sims & GTA. Morgen ff wat meer halen.
Ik vind PGR maar eeuuhh....
Is er alleen maar 1 soort muziek op die ingame radio?
Het ziet er gruwelijk uit, rijdt heerlijk en de levels zijn prachtig.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:21 schreef BMH het volgende:
Ik vind PGR maar eeuuhh....
Sommige auto's/omgevingen zijn net cell-shaded. De auto in de intro bvb of de showroom, die muren lijken wel cell-shaded. Vind ik wel cool.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ziet er gruwelijk uit, rijdt heerlijk en de levels zijn prachtig.
Maar ik ben het wel met je eens, min of meer.
Ik vind racen sowieso niet leuk,. Road Rash uitgezonderd
aaaaaaaaahquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
A
Lquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Sommige auto's/omgevingen zijn net cell-shaded. De auto in de intro bvb of de showroom, die muren lijken wel cell-shaded. Vind ik wel cool.
Hopelijk word het spel nog leuker, want dit is niet geweldig. Hoe kan ik eigenlijk goeie slipjes maken? Met A of Met L?
dat valt best mee. Was ook een fanatieke grote controller aanhanger(anderhalf jaar niks anders gehad, en nu 2 en een halve maand de s en speelt primaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef twi het volgende:
Ik heb net een S-controller geprobeerd, voor 't eerst in m'n handen.
WAT EEN ZUIGENDE KUTCONTROLLER ZEG![]()
![]()
![]()
Die is juist goed, ik moet er echt niet an denken zo'n groot log ding in mijn handen te hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef twi het volgende:
Ik heb net een S-controller geprobeerd, voor 't eerst in m'n handen.
WAT EEN ZUIGENDE KUTCONTROLLER ZEG![]()
![]()
![]()
Maar jij bent dan ook 13 ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Die is juist goed, ik moet er echt niet an denken zo'n groot log ding in mijn handen te hebben![]()
Was ook m'n eerste reactie, maar ik ben er nu toch erg blij meequote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
*kuch* [TK] DTM Race Driver 2 [Xbox] *kuch*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |