Duh.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij verovert veel ballen en krijgt per duel de meeste vrije trappen mee.
We?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik vond hem gisteren tegenvallen, ik denk dat we hem te hoog inschatten.
Deco kan inderdaad niet keepen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:53 schreef popolon het volgende:
[..]
We?
Doet me denken aan de Gentenaar hype.
Maar die kan tenminste nog keepen.
Vind je 'm nou ook een sympathiek ventje dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Als je een ploeg met een lagere begroting dan de Nederlandse top 3 naar een UEFA Cup en een CL-zege leidt en Portugal naar de EK-finale en wellicht meer, ben je een topper hoor.
mm verportugeezeertquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hele beste kerel is het. Een echte winnaar ook. Nederlands zijn te moralistisch.
quote:Deco pakt twee prijzen op UEFA-gala
26/8/2004 22:55
Op het UEFA-gala aan de vooravond van de Europese Super Cup was FC Porto de grote winnaar. Een hoofdrol was er voor Deco, die met twee prijzen het gala in Monaco verliet.
De tot Portugees genaturaliseerde Braziliaan, die met zijn spel een transfer naar Barcelona verdiende, kreeg uit handen van Michel Platini de prijs van meest waardevolle speler. Voor Patrick Vieira (Arsenal) en Frank Lampard (Chelsea) bleef het bij een nominatie, want Deco werd ook gekozen tot beste middenvelder van het seizoen 2004/05. De Portugese international verdiende de uitverkiezingen met zijn optredens voor FC Porto.
én een nominatie voor de Gouden Bal:quote:'Deco grootste draver, Henry lui maar goals'
9/11/2004 16:37
Een technisch onderzoek dat de UEFA vorig seizoen in de Champions League deed, heeft een aantal opvallende uitkomsten opgeleverd. Zo bleek dat Deco de grootste draver was en dat Thierry Henry luier maar wel effectief is.
Deco zette het seizoenrecord in de uitwedstrijd tegen Manchester United in de achtste finale op exact 12.983 meter. Zo veel legde de zwervende schaduwspits van FC Porto af op Old Trafford. Mede dankzij het loopvermogen van de Braziliaanse Portugees, die twee keer scoorde in dertien duels, schakelde de ploeg van José Mourinho ManU uit en won het later in de finale van AS Monaco.
quote:Pavel Nedved won de Gouden Bal vorig jaar en maakt ook dit seizoen weer kans op de prestigieuze prijs. Favorieten lijken verder Ronaldinho, Deco, Henry, Rooney, Adriano en Sjevtsjenko. Op 13 december maakt France Football bekend wie de meeste stemmen heeft gekregen van de Europese voetbaljournalisten.
Die Gouden Bal moet je niet serieus nemen....quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nog meer mooi nieuws over deze wereldster:
[..]
én een nominatie voor de Gouden Bal:
[..]
gelukkig ben ik dan ook geen fan van van Nistelrooijquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Valt best mee hoor. Ruud van Nistelrooij is irritanter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |