Ze lijden allebei aan de Portugese ziekte.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:15 schreef Keano het volgende:
Technisch begaafd, maar ik vind het een smerige duikelaar net als Carlos Alberto.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
De reden waarom Spanjaarden, Italianen, Portugezen, Grieken e.d. altijd meer winnen dan wij.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij was tong80 ook zo'n speler.
Ik weet niet waar schwalbes bijhoren, maar iigniet bij voetbal........quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Schwalbes horen erbij en Deco kan ze maken. Hulde!
Ik zelf ben geen echte fan oid van Deco. Speel je zelf ook wel eens een potje voetbal? Schwalbes horen daar gewoon bij, leuk man!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik weet niet waar schwalbes bijhoren, maar iigniet bij voetbal........
Dit is ook de reden dat ik een schijthekel aan spelers als Deco heb![]()
Klopt, maar dan kan je het nog een waardeloze en irratante eigenschap vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef methodmich het volgende:
Onlangs zei Koeman nog dat Nederlandse jeugdspelers te vrijblijvend zijn in vergelijking met veel buitenlanders. Die worden vanaf hun jeugd al gevormd tot winnaars. Het is niet voor niks dat wij daarom vaak naast de prijzen grijpen.
Ik heb niet gestemd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:47 schreef methodmich het volgende:
Dat mag, maar dan snap ik niet dat jij de Bundesliga-award hebt gewonnen.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef P4nic het volgende:
ahja, iedereen heeft wel zijn favourietje zeker, die gehaat wordt door bepaalde anderen.
Iedereen zei vroeger ook dat Zidane de beste speler is, heb hem dan ook nooit maar dan ook nooit goed gevonden, iedereen beweerd het tegengestelde.
Wel leider in het aantal assists in de CL, is dan ook geen spits ;-)quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:47 schreef bergkampf het volgende:
2 goals uit 12cl wedstrijden en reserve speler bij de nationale team van portugal...
Ga ik volledig mee akkoord.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:21 schreef tordesmonats het volgende:
was een goede goal die die maakte, goed uitgespeelde counter
maar om nou te zeggen 'fenomenaal' zoals die commentator..
die bal moet er ook gewoon in, hij had zeeëen van tijd en deed wat hij moest doen
maar voor de 1-0 , toen er nog weinig ruimte lag heb zag je hem niet 1 keer iets creëeren
overwinnig van porto blijft de overwinning van het collectief en van weinig weggeven en dan counteren
Maar hij staat er niet voor de goals. En dat hij niet in de basis staat komt doordat Rui Costa nog steeds een flinke schare aanhang heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:47 schreef bergkampf het volgende:
2 goals uit 12cl wedstrijden en reserve speler bij de nationale team van portugal...
Duh.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij verovert veel ballen en krijgt per duel de meeste vrije trappen mee.
We?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik vond hem gisteren tegenvallen, ik denk dat we hem te hoog inschatten.
Deco kan inderdaad niet keepen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:53 schreef popolon het volgende:
[..]
We?
Doet me denken aan de Gentenaar hype.
Maar die kan tenminste nog keepen.
Vind je 'm nou ook een sympathiek ventje dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Als je een ploeg met een lagere begroting dan de Nederlandse top 3 naar een UEFA Cup en een CL-zege leidt en Portugal naar de EK-finale en wellicht meer, ben je een topper hoor.
mm verportugeezeertquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hele beste kerel is het. Een echte winnaar ook. Nederlands zijn te moralistisch.
quote:Deco pakt twee prijzen op UEFA-gala
26/8/2004 22:55
Op het UEFA-gala aan de vooravond van de Europese Super Cup was FC Porto de grote winnaar. Een hoofdrol was er voor Deco, die met twee prijzen het gala in Monaco verliet.
De tot Portugees genaturaliseerde Braziliaan, die met zijn spel een transfer naar Barcelona verdiende, kreeg uit handen van Michel Platini de prijs van meest waardevolle speler. Voor Patrick Vieira (Arsenal) en Frank Lampard (Chelsea) bleef het bij een nominatie, want Deco werd ook gekozen tot beste middenvelder van het seizoen 2004/05. De Portugese international verdiende de uitverkiezingen met zijn optredens voor FC Porto.
én een nominatie voor de Gouden Bal:quote:'Deco grootste draver, Henry lui maar goals'
9/11/2004 16:37
Een technisch onderzoek dat de UEFA vorig seizoen in de Champions League deed, heeft een aantal opvallende uitkomsten opgeleverd. Zo bleek dat Deco de grootste draver was en dat Thierry Henry luier maar wel effectief is.
Deco zette het seizoenrecord in de uitwedstrijd tegen Manchester United in de achtste finale op exact 12.983 meter. Zo veel legde de zwervende schaduwspits van FC Porto af op Old Trafford. Mede dankzij het loopvermogen van de Braziliaanse Portugees, die twee keer scoorde in dertien duels, schakelde de ploeg van José Mourinho ManU uit en won het later in de finale van AS Monaco.
quote:Pavel Nedved won de Gouden Bal vorig jaar en maakt ook dit seizoen weer kans op de prestigieuze prijs. Favorieten lijken verder Ronaldinho, Deco, Henry, Rooney, Adriano en Sjevtsjenko. Op 13 december maakt France Football bekend wie de meeste stemmen heeft gekregen van de Europese voetbaljournalisten.
Die Gouden Bal moet je niet serieus nemen....quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nog meer mooi nieuws over deze wereldster:
[..]
én een nominatie voor de Gouden Bal:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |