Hee, toevallig zat ik met dezelfde vraagquote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef ChAoZ het volgende:
Is er al iets bekend over of ze inmiddels al ergens te verkrijgen zijn en welke spellen er op staan?
Ik las over een aantal verschillende die er zouden komen
Niet illegaal tochquote:Everything on this site is 100% free which means either we or you are allowed to sell anything that comes from here!
Respect the 20 year history of the commodore 64!
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)quote:Oh wacht: C64 Direct-to-TV available November 26th in the US.
Vertraging dus, en natuurlijk niet eerst in Nederland...
Eh, het was 24 november toen ik het postte, het was 9 december toen jij postte. Als hij 26 november uit zou komen, dan was hij er inderdaad op 9 decemberquote:Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Ik heb mijn twee besteld via www.americangoodies.com. Zijn alleen wel NTSC, maar he het blijft een gadget he. En er zijn inderdaad mensen die aan het hacken zijn geweest. Ik ben druk bezig. Alles werkt moet het alleen nog even in die joystick zien te freumelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |