abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23537242
Is er al iets bekend over of ze inmiddels al ergens te verkrijgen zijn en welke spellen er op staan?
Ik las over een aantal verschillende die er zouden komen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_23539812
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef ChAoZ het volgende:
Is er al iets bekend over of ze inmiddels al ergens te verkrijgen zijn en welke spellen er op staan?
Ik las over een aantal verschillende die er zouden komen
Hee, toevallig zat ik met dezelfde vraag . De 2e helft van 2004 is nu toch wel bijna afgelopen en ik heb nog niks gezien. Heeft iemand hem al ergens zien staan?

Ik heb nu wel eindelijk sinds 2 weken die Namco zien staan bij de Bart Smit in Hilversum (Hilvertshof).

Oh wacht: C64 Direct-to-TV available November 26th in the US.

Vertraging dus, en natuurlijk niet eerst in Nederland...
pi_23540229
Nostalgie.
  woensdag 24 november 2004 @ 13:53:41 #79
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23540290
MSX is beter
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  woensdag 24 november 2004 @ 13:59:10 #80
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23540406
c64.com:
quote:
Everything on this site is 100% free which means either we or you are allowed to sell anything that comes from here!
Respect the 20 year history of the commodore 64!
Niet illegaal toch
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 8 december 2004 @ 10:53:05 #81
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23828479
ik vind 30 games eerlijk gezegd een beetje weinig, maar gezien de prijs en de nostalgie zal ik 'm zodra ie verkrijgbaar is zeker wel meteen aanschaffen.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23846222
Als dat ding ooit doorkomt. De naam Commodore is vervloekt en alle bedrijven die er mee aan de gang gaan, gaan kapot.

Gelukkig leeft Amiga nog, ook al zal dat nooit meer de glorie krijgen van toen.
pi_23849039
quote:
Oh wacht: C64 Direct-to-TV available November 26th in the US.

Vertraging dus, en natuurlijk niet eerst in Nederland...
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
pi_23946465
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Eh, het was 24 november toen ik het postte, het was 9 december toen jij postte. Als hij 26 november uit zou komen, dan was hij er inderdaad op 9 december .

Overigens zijn er al mensen geweest die hem open hebben gehaald. Het apparaat blijkt prima te modden te zijn. Je kunt van de buttons joystick-ports maken, je kunt er een PC keyboard aan solderen en je kunt er zelfs diskdrives en printers op aansluiten. Na het nodige soldeerwerk, natuurlijk .

http://thedarkside.ath.cx/dtv/ports.html
http://creztor.blogspot.com/

dinsdag 14 december 2004 @ 17:07:19 #85
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_23970351
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:

[..]

Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?
pi_24368778
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?
Ik heb mijn twee besteld via www.americangoodies.com. Zijn alleen wel NTSC, maar he het blijft een gadget he. En er zijn inderdaad mensen die aan het hacken zijn geweest. Ik ben druk bezig. Alles werkt moet het alleen nog even in die joystick zien te freumelen.

Hier wat pics

C64DTV van binnen

C64DTV met connector voor een PC CPU

C64DTV met bedrading voor een PS/2 toetsenbord

C64DTV met PS/2 connector

Zo heb ik dus de batterijen vervangen, toetsenbord aangsloten en een diskdrive. (alleen die connectoren zijn nog niet weggewerkt.

En dan krijg je stoer je eigen programmaatjes op je C64DTV

Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')