Gebruik de search eens, daar lopen zat topics over.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:25 schreef sioux_ het volgende:
ik heb ook nog een pak nodig. weet iemand hoeveel die dingen kosten?
Broques zijn te sportief onder een pak.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:21 schreef Oosthoek het volgende:
Brogues.
Ik weet niet wat jij onder brogues verstaat, maar sportief zijn ze sowieso niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:38 schreef Puntenjager het volgende:
Broques zijn te sportief onder een pak.
valt wel mee hoor. ik kon er altijd OF onderuit komen met behulp van "normale" schoenen die enigzins net waren OF door nette schoenen te lenen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:27 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Gebruik de search eens, daar lopen zat topics over.
Prijs varieert natuurlijk, maar heb je nog nooit nette schoenen of een pak gekocht voordat je afstudeert? Nette schoenen heb je toch wel vaker nodig lijkt me?!
Ik heb een paar sportbrogues (golfquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder brogues verstaat, maar sportief zijn ze sowieso niet.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:28 schreef Brennie het volgende:
Maarliefst 136 topics als resultaat bij het zoeken naar schoenen via de search![]()
Maargoed, dit topic is weer net wat anders..
Voordeel van de twijfel
Nee, deze gaat over schoenen. Of gebruik jij je schoen tijdens de zelfbevrediging?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:22 schreef bonke het volgende:
wat een kut topic zeg :-)
owww hmmmm schoentje come to daddy oeeeewww jaaaa heerlijk die tongquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, deze gaat over schoenen. Of gebruik jij je schoen tijdens de zelfbevrediging?
Aaaah das liefquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En daarom, Brennie, ben jij de liefste van allemaal.
In golfschoenen wordt gemiddeld net zo intensief gesport als in schaakschoenen denk ikquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:59 schreef Kaensterle het volgende:
Ik heb een paar sportbrogues (golf).
Idd, en je draag geen bruine schoenen bij formele gelegenheden. (Zwarte brogues slaan uiteraard als kut op dirk). De brogue is idd een sportieve vrijetijdsschoen......quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Broques zijn te sportief onder een pak.
Stoer.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:36 schreef SEX het volgende:
Mijn gucci boots, het hele jaar door.
[afbeelding]
Ik vind het model een beetje plomp.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:09 schreef FuifDuif het volgende:
Welke schoenen draag jij het liefst voor nette speciale gelegenheden?
Ik mijn Van Lier schoenen:
[afbeelding]
Zijn wel OK, iig stukken beter dan VLquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:16 schreef Morgion het volgende:
Het lelijke schoenen topic![]()
Nee, ff ontopic: M'n pa heeft ook van de Van Bommel instappers. Schijnen erg goed te zijn.
Dat zijn sloffen, geen schoenen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:08 schreef Chillmeister het volgende:
[afbeelding]
dit is al voor mij netjes
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:28 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ze zien er op dat plaatje lomper uit dan ze in het echt zijn, trust me.
Ik vind het model een beetje plomp.
Maar da's een kwestie van smaak - als nette schoen is er weinig mis mee.
zoals ik zij ik ben geen expert op nette schoenen. Al moet ik zeggen dat ik laatst in de bij was en van bommel er toch mooi uit ziet en alhoewel duur nog steeds, goedkoper is dan de bekende italiaanse merkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:42 schreef Jack_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn sloffen, geen schoenen.
Instappers vind ik ook niet kunnen, maar met een kleine gesp erop schijnt wel classy te zijn. Toevallig zag ik Constantijn daarop lopen afgelopen koninginnedag, vraag me af wat dat voor merk was.
Apart hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:36 schreef SEX het volgende:
Mijn gucci boots, het hele jaar door.
[afbeelding]
Bizar, dat kwam eigenlijk meer in mij op...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Apart hoor.
Weet je nog niet hoe het bij die louche pimp in elkaar zit? Die afbeelding komt rechtstreeks van Raffaello-Network.com, daar stonden ze een tijdje geleden op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Apart hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |