Ik haat het sowieso als mijn moeder of vriendin naar een wedstrijd kijken. Ze snappen er de ballen van en komen daardoor de hele tijd met onzinnige of niet ter zake doende opmerkingen aanzetten waar ik mij groen en geel aan erger.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:09 schreef Pool het volgende:
Nee, niet doen. Dan moet ik mn moeder steeds weer uitleggen wie nu Davids is en wie Seedorf. En ze weet sindskort met moeite Sneijder en vd Vaart uit elkaar te houden, dus het moet niet teveel ineens worden.
goed plan dan kan je ze tenminste beter onderscheidenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:16 schreef popolon het volgende:
Zonder naam, wel met pasfoto op de borst.
Eigenlijk is dat wat ik bedoel, maar ik wilde het topic niet op een negatieve manier starten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:09 schreef Klonk het volgende:
en vergeet de opgeblazen ego's niet, spelen zonder naam op de rug dat trekken die arme kerels echt niet
tjah das nou nikequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:29 schreef twi het volgende:
Zonder naam en ook die kut RTL5-logo's van de voorkant van het shirt af.
Die aan- en uitknop van Van der Sar is toch mooi?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:29 schreef twi het volgende:
Zonder naam en ook die kut RTL5-logo's van de voorkant van het shirt af.
Ik bedoelde eignelijk met een pasfoto op de borst van de directe tegenstander.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef stame het volgende:
[..]
goed plan dan kan je ze tenminste beter onderscheiden
geen namen er op is denk ik wel iets mooier lijkt mij.
"Waarom kunnen ze nou niet gewoon aanvallen?"quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:18 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Ik haat het sowieso als mijn moeder of vriendin naar een wedstrijd kijken. Ze snappen er de ballen van en komen daardoor de hele tijd met onzinnige of niet ter zake doende opmerkingen aanzetten waar ik mij groen en geel aan erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |