werd er niks via markplaats meer aangeboden?2 maten van me had via die site 2 kaartjes kunnen regelen. Ik ga er ook vandoor...viel spass everybody.quote:Op zondag 9 mei 2004 10:25 schreef Cofalot het volgende:
Heb geen kaartje kunnen krijgen, maar straks toch lekker naar et Leidse, echt zin in![]()
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:"Normally I never walk away from a contract but there can always be a reason that I do that for the first time in my life."
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Aangezien ik er de rest van de dag niet zal zijn, Gefeliciteerd, een kampioenschap is altijd verdient
Mochten ze verliezen, mwuahahahaha
Hahahaha, in 3 seizoenen nog geen 35keer gescoord in de micky mouse compititie, hoe groot is zijn schoenmaat? 22 ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Koeman in de VI, over de kwaliteiten van Zlatan: "...Wat Zlatan in zijn teen heeft zitten, heeft Kezman nog geen eens in zijn lichaam..."
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:23 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Hahahaha, in 3 seizoenen nog geen 35keer gescoord in de micky mouse compititie, hoe groot is zijn schoenmaat? 22 ofzo![]()
roebeest, heeft ook al de ajaks ziekte te pakken, arogantie![]()
... dan hebben we altijd nog volgende week onze Tilburgse vrienden die ons graag kampioen laten wordenquote:Op zondag 9 mei 2004 11:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mochten ze verliezen, mwuahahahaha
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef keeper het volgende:
wie staan er allemaal op het Leidseplein?
*meldt.
Zou mooi zijn jah! het zou mooi zijn als ze kampioen zouden worden met een overwinning op NAC, maar een gelijkspel vind ik ook prima als ze maar kampioen worden!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:17 schreef RednaZ het volgende:
kampioenen!
maarja... waar beland Kezman nou?? bij welke topclub? Birmingham City???quote:Op zondag 9 mei 2004 11:23 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Hahahaha, in 3 seizoenen nog geen 35keer gescoord in de micky mouse compititie, hoe groot is zijn schoenmaat? 22 ofzo![]()
roebeest, heeft ook al de ajaks ziekte te pakken, arogantie![]()
Vet neem je ook een cam mee? altijd leuk om kampioens foto's te zien.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:08 schreef Eightball het volgende:
Ik ga richting ArenA.
Veel plezier allen en kom heel terug!
KAMPIOENEN!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo'n HP-koelkast.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:20 schreef -Hans- het volgende:
Vet neem je ook een cam mee?
Als ik het in het verband lees vind ik het nog steeds arrogantquote:Op zondag 9 mei 2004 11:48 schreef Doc het volgende:
[..]altijd lachen hoe mensen zich weer laten opnaaien door uit het verband gerukte quotes
Ik hou het topic wel in de gaten voor de pics, als je pics hebt en je wilt ze posten heel graag!quote:Op zondag 9 mei 2004 12:33 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik heb zo'n HP-koelkast.
Niet echt handig om me te nemen, ook omdat we nog naar het Leidsche gaan.
Maar anderen nemen er wel 1 mee. Zal wel effe duren dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |