Net Studio Sport gezien maar ik heb Trabelsi niet gezien, jullie wel?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef -Hans- het volgende:
De hele selectie is er? dus ook Trabelsi?
Het is gelukkig zonder incidenten verlopen.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:53 schreef ThomasBerge het volgende:
Staan trouwens al een hoop dronken supporters die een stadionverbod hebben op het Leidscheplein. Als dat maar niet uit de hand loopt, want dan kan Ajax de volgende huldegingen wel vergeten...
Nee, Arie vertelde op de radio dat Trabelsi er niet bij wilde zijn, ook al door de moeilijkheden die ze nu hebben.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef -Hans- het volgende:
De hele selectie is er? dus ook Trabelsi?
Kan me moeilijk voorstellen dat ie er volgend jaar nog speelt dan.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, Arie vertelde op de radio dat Trabelsi er niet bij wilde zijn, ook al door de moeilijkheden die ze nu hebben.
Jammer dat het zo is gelopen, ik vind eigenlijk dat hij er bij had moeten zijn maar goed dat is mijn persoonlijke mening. Op de frontpage van Fok! staat dat hij vanwege ziekte afwezig was, maar Koeman twijfelt daar openlijk aan.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, Arie vertelde op de radio dat Trabelsi er niet bij wilde zijn, ook al door de moeilijkheden die ze nu hebben.
Ach dat hou je toch.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:22 schreef G1Ace het volgende:
hahaha
vorig jaar kwamen er ook 10x zoveel p$vers, dussuh
Ach, dat maakt niet zoveel uit toch? Als ze maar zinnig posten.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:40 schreef RuudGullit het volgende:
Wel jammer trouwens dat VBL er opeens 10 x zoveel Ajacieden bijheeft..
Ik kwam laatst http://www.imageshack.us/welcome6.php tegen, misschien is dat wat?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:45 schreef Denni5 het volgende:
Heb trouwens foto's van het Leidse, enig idee hoe ik die hier kan krijgen? Ik heb geen site ofzo.
ja precies, ik post ook niet elke dag, en als ik post vaak niet eens in het AJAX-topic, terwijl ik al vanaf mn geboorte een grote fan ben!, maar goed...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:45 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ach, dat maakt niet zoveel uit toch? Als ze maar zinnig posten.
Ik hoef zelf ook niet zo nodig elke dag een aantal keer te posten, gewoon eens in de zoveel dagen.
Heb trouwens foto's van het Leidse, enig idee hoe ik die hier kan krijgen? Ik heb geen site ofzo.
zijn ze er daarna nog vanaf gekomen eigenlijk? want toen er begonnen werd met zingen, bleven ze gewoon staanquote:Op zondag 9 mei 2004 21:53 schreef G1Ace het volgende:
die gasten op het dak
"kom van het dak af"
You're welcomequote:Op zondag 9 mei 2004 22:07 schreef Denni5 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hendig, die ImageShack!
Bedankt voor de tip -Hans-![]()
| Forum Opties | |
|---|---|