Ik hoop toch heel erg dat je je hoofdhaar bedoelt...quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:28 schreef Twinky het volgende:
(tot voor kort had ik haar tot m'n navel, nu is het eraf, maar in dat lange haar ging echt wel een fles per week:P)
Ik vind het zo lachwekkend. Er zijn 10000 verschillende shampoo's voor alle soorten mogelijk haar droog stug krullend geverfd uitvallend apenhaar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:18 schreef Buurmannetje het volgende:
Ikzelf heb altijd het idee dat ze in zo'n proefzakje meer werkzame stoffen stoppen om klanten te lokken...
Dit is ook weer je reinste onzin. Het maakt wel degelijk uit welke shampoo je gebruikt. Volgens jouw visie kan je dus net zo goed wat dreft gebruiken om je haar te wassen. Je hebt gelijk dat je haar er ontvet van wordt, maar je hebt daarna een droge pluizige bos haar op je hoofd. Verschillende shampoos geven ook een ander resultaat. Daargelaten dat een aantal producten elkaar 'overlappen'.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:44 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ik vind het zo lachwekkend. Er zijn 10000 verschillende shampoo's voor alle soorten mogelijk haar droog stug krullend geverfd uitvallend apenhaar.
Geheimpje: HET MAAKT GEEN REET UIT, alle shampoos zijn hetzelfde, het ontvet vet haar. Ze moeten toch ergens al die rekken bij de AH mee opvullen?
Je denkt toch niet dat shampoo tegen haaruitval er voor zorgt dat je haar niet uitvalt? Of dat shampoo voor geverfd haar beter is voor je verflaagje? Ok dreft is een superontvetter daar zou ik mn haar ook niet mee wassen. Het moet niet te droog wordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit is ook weer je reinste onzin. Het maakt wel degelijk uit welke shampoo je gebruikt. Volgens jouw visie kan je dus net zo goed wat dreft gebruiken om je haar te wassen. Je hebt gelijk dat je haar er ontvet van wordt, maar je hebt daarna een droge pluizige bos haar op je hoofd. Verschillende shampoos geven ook een ander resultaat. Daargelaten dat een aantal producten elkaar 'overlappen'.
Sorry maar je hebt er echt geen kaas van gegetenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:59 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat shampoo tegen haaruitval er voor zorgt dat je haar niet uitvalt? Of dat shampoo voor geverfd haar beter is voor je verflaagje? Ok dreft is een superontvetter daar zou ik mn haar ook niet mee wassen. Het moet niet te droog wordenHet verschil is alleen hoe sterk de shampoo ontvet en de parfum.
maarre waar gaat dit eigenlijk over?![]()
doe niet zo naive... sommige mensen geloven ook werkelijk alles. Daarom zijn er zoveel merken en soorten shampoos, omdat er te veel van die goedgelovige dodo's rondlopenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Sorry maar je hebt er echt geen kaas van gegeten
Ik ben absoluut geen marketing slachtoffer ofzo, en naiëfquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:03 schreef Luukzor het volgende:
[..]
doe niet zo naive... sommige mensen geloven ook werkelijk alles. Daarom zijn er zoveel merken en soorten shampoos, omdat er te veel van die goedgelovige dodo's rondlopen![]()
Altijd weer een verrassingquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:11 schreef Luukzor het volgende:
Ok zijn we het toch grotendeels eens met elkaar
Dat heb ik ook... Best wel jammer..quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het maakt voor mijn haar wel degelijk veel uit wat voor shampoo ik gebruik.
Alleen valt me wel op dat als ik iets een tijdje gebruik het minder goed werkt dan toen ik er net mee begon, maar dan probeer ik gewoon weer iets anders.
Dat is precies mijn optie 1. Het 'goede' product zal natuurlijk duurder om te produceren zijn dus gaan ze dat niet in de grote fles stoppen. (als deze manier van produceren al toegepast zou wordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:58 schreef S7en het volgende:
ik vind dit wel een interresante discussie, ik vraag me wel af hoe dit marketing technisch slim is. Als je iets gaat promo-en lijkt het mij dat de bedoeling is da ze het vaker kopen.. En als de eerste (grote) fles dan tegen valt lijkt het mij niet meer het geval. Het is veel slimmer voor hun om gewoon dat goede product (als het al zo zou zijn) in de grote flessen te stoppen
Dat is geen onzin want elke shampoo werkt volgens het principe dat de haarschubben open gaan staan of dicht. Dicht wordt het haar glad en glanst en als haarschubben open gaan staan heb je meer volume. Je krijgt hoogstens een tijdelijk laagje boven op je haar maar je haar wordt er echt niet beter van.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit is ook weer je reinste onzin. Het maakt wel degelijk uit welke shampoo je gebruikt. Volgens jouw visie kan je dus net zo goed wat dreft gebruiken om je haar te wassen. Je hebt gelijk dat je haar er ontvet van wordt, maar je hebt daarna een droge pluizige bos haar op je hoofd. Verschillende shampoos geven ook een ander resultaat. Daargelaten dat een aantal producten elkaar 'overlappen'.
Mag jij uitleggen waarom de ene shampoo toch beter is dan de andere voor de haren van een willekeurig persoon. Dan heb ik het over hoe je haar zit na het wassen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:19 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Dat is geen onzin want elke shampoo werkt volgens het principe dat de haarschubben open gaan staan of dicht. Dicht wordt het haar glad en glanst en als haarschubben open gaan staan heb je meer volume. Je krijgt hoogstens een tijdelijk laagje boven op je haar maar je haar wordt er echt niet beter van.
Er bestaan absoluut shampoo's die ervoor zorgen dat je haar niet uitvalt, en waarvan dat ook wel degelijk is bewezen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:59 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat shampoo tegen haaruitval er voor zorgt dat je haar niet uitvalt? Of dat shampoo voor geverfd haar beter is voor je verflaagje? Ok dreft is een superontvetter daar zou ik mn haar ook niet mee wassen. Het moet niet te droog wordenHet verschil is alleen hoe sterk de shampoo ontvet en de parfum.
maarre waar gaat dit eigenlijk over?![]()
Er zijn een aantal shampoo's om de markt waarmee je zelfs exteem zwaar beschadigd haar (door verfbehandelingen, permanent, etc....) kunt herstellen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:19 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Dat is geen onzin want elke shampoo werkt volgens het principe dat de haarschubben open gaan staan of dicht. Dicht wordt het haar glad en glanst en als haarschubben open gaan staan heb je meer volume. Je krijgt hoogstens een tijdelijk laagje boven op je haar maar je haar wordt er echt niet beter van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |