Het is een goudvis...quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:09 schreef Eronymus het volgende:
zou bijna zeggen: Probeer het uit...![]()
maar dat zou gemeen zijn...
als het een paling is kan ie makkelijk tijdje uit het water blijven...
duhhh maar ik heb geen ervaring met goudvissen....quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:10 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is een goudvis...
iik begin te twijfelen of het een goudvis is, heb nog nooit meegemaakt dat een goudvis de kom uitspringt, te kleine kom?? Of is het een oranje karper??quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Daar ben ik ook al heel vaak bang voor geweest. Mijn visjes spartelen af en toe zo wild dat ik bang ben dat ze een keer de kom uitspringen. Dacht altijd dat dat een domme gedachte was, maar als ik dit zo lees....
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:16 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Hij had net alle moed bij elkaar geraapt om zelfmoord te plegen, en jij stopt hem weer terug in z'n kom...![]()
Todat ie stiktquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Weet er iemand hoe lang zo'n goudvisje het trekt op 't droge?![]()
2 keer de helft van de tijd!?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:26 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Todat ie stikt![]()
Misschien de randen wat ophogen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Daar ben ik ook al heel vaak bang voor geweest. Mijn visjes spartelen af en toe zo wild dat ik bang ben dat ze een keer de kom uitspringen. Dacht altijd dat dat een domme gedachte was, maar als ik dit zo lees....
Ik denk dat het weghalen van wat water een handigere methode is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef TechXP het volgende:
Misschien de randen wat ophogen?
Elke goudvis verdient een dak boven zn hoofd!! Bescherm de goudvis tegen zichzelf!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:44 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat het weghalen van wat water een handigere methode is.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:04 schreef freggell het volgende:
Daarnaast een kom is gemeen. kan ie alleen rondjes zwemmen, krijg je vergroeide goudvis.
hoe zo niet weerquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef niksan het volgende:
[..]
niet wéér he!!
nature is cruelquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Vóór we nu over kommen/rondjes/gemeen gaan discussiëren, wil ik even kwijt dat de kom een tijdelijke oplossing is. Er wordt hard aan een vijver (niet rond) gewerkt in de tuin. Dus zeer binnenkort kan 't beessie gewoon door een reiger opgevroten worden![]()
Dus hij leeft nog?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Vóór we nu over kommen/rondjes/gemeen gaan discussiëren, wil ik even kwijt dat de kom een tijdelijke oplossing is. Er wordt hard aan een vijver (niet rond) gewerkt in de tuin. Dus zeer binnenkort kan 't beessie gewoon door een reiger opgevroten worden![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mja, tot het tegendeel bewezen is. (Ben niet thuis......)quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus hij leeft nog?
Goudvissen zijn toch juist een soort van karpers?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:14 schreef niksan het volgende:
[..]
iik begin te twijfelen of het een goudvis is, heb nog nooit meegemaakt dat een goudvis de kom uitspringt, te kleine kom?? Of is het een oranje karper??![]()
Picsquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:39 schreef 1-of-6Billion het volgende:
UPDATE:
Houdini, de ontsnappingskunstenaar lijkt aan de rechterkant een beetje verlamt (Nemo) en heeft wat schade aan z'n staartvin. Verder maakt hij het wonderbaarlijk goed en zwemt met z'n makkertje wat rond door de kom.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |