abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18898177
omdat harsen en epileren niet echt helpen bij mij (haren zitten er na 2 dagen weer..), wil ik eens wat anders gaan proberen. de ultrasonic epilator werkt via ultrasone geluidsgolven die de voeding van de haarwortel blokkeert. zou dat nou echt werken? en ook dat haren niet meer terugkomen?

bron: http://www.achmeahealthsh(...)intProductGroepID=70
  woensdag 5 mei 2004 @ 09:50:57 #2
92409 Twinky
Little star.
pi_18898347
zou wel leuk zijn.. niet erg geloofwaardig, meer een beetje tellsellachtig
pi_18898516
Haren weg laten laseren misschien een optie?
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:10:42 #4
92409 Twinky
Little star.
pi_18898669
weet je HOE duur
pi_18898887
Ik zie op de site dat je over ieder haartje zo'n 20-40 seconden doet: "Bij korte haartjes dient u ca. 15-20 seconden het haartje vast te houden, waarna u het er uittrekt, bij dikker en langer haar na 20-40 seconden."
Is dat niet errug lang?
pi_18898933
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 10:22 schreef roofless het volgende:
Ik zie op de site dat je over ieder haartje zo'n 20-40 seconden doet: "Bij korte haartjes dient u ca. 15-20 seconden het haartje vast te houden, waarna u het er uittrekt, bij dikker en langer haar na 20-40 seconden."
Is dat niet errug lang?
als het dan weg blijft vind ik het niet erg als het lang duurt.
pi_18905179
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef MooNLiGhT84 het volgende:

[..]

als het dan weg blijft vind ik het niet erg als het lang duurt.
Zeker weten dat het niet na 1 behandeling definitief wegblijft, er zal altijd een zeker mate van hergroei zijn, dat is zelfs bij laseren het geval. Hoeveel hangt er natuurlijk vanaf hoe zwaar behaard je al was.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18905528
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:41 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
omdat harsen en epileren niet echt helpen bij mij (haren zitten er na 2 dagen weer..), wil ik eens wat anders gaan proberen. de ultrasonic epilator werkt via ultrasone geluidsgolven die de voeding van de haarwortel blokkeert. zou dat nou echt werken? en ook dat haren niet meer terugkomen?

bron: http://www.achmeahealthsh(...)0
Ben je een weerwolf?

Ontopic:

Als je harst zijn je haren toch niet in 2 dagen weer zichtbaar uitgegroeid? Het lijkt me dat je dan wel een héle snelle haargroei hebt, en vraag me af of zo'n Telsell achtig apparaat dan wel werkt. Dat het in een blad van Achmea staat wil niet zeggen dat het ook werkt; ze ontvangen hier gewoon advertentie geld voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')