En dan staat de fiets in de schuur, wordt daar de benzine goedkoper van?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:27 schreef Tranqualizer het volgende:
je moet ook gewoon een fiets kopen veel goedkoper![]()
ssssssssssssssssst..............justitie wil dit jaar ook 80 miljoen euro aan boete's binnenhalenquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:24 schreef Herkauwer het volgende:
ssssssssssssssssst..............leaseauto
Maar ik heb ook een motor!
als die prijs zo blijft weet ik 1 ding zeker: elke dag met mooi weer sta ik een half uur eerder op, en fiets ik die 25 kmquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dan staat de fiets in de schuur, wordt daar de benzine goedkoper van?
Sorry hoor, maar sommige mensen kunnen gewoon niet op de fiets naar werk...
bovenop de 440 miljoen die ze al ontvangen :'(quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst..............justitie wil dit jaar ook 80 miljoen euro aan EXTRA boete's binnenhalen![]()
Geweldig!quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:43 schreef woediewokkie het volgende:
een torentjes-gnoom
Die Amerikanen voeren er dan ook oorlog voor, de oliemarkt wordt door hen gedomineerd, als daar de benzine een kwartje duurder wordt, dan krijg je een heuse volksopstand met vuurwapens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef David Letterman het volgende:
paar weken geleden was ik in de VS, vertelde daar aan wat Amerikanen wat je hier voor een litertje benzine moet betalen...werd ik gewoon uitgelachen...
het is echt te gek aan het worden, die benzineprijzen gaan echt helemaal nergens meer over...en Zalm maar klagen dat ie te weinig geld binnenkrijgt aan accijnzen...
En dan betalen ze daar ook nog geen wegenbelasting, geen BPM en dat soort zaken...quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:52 schreef David Letterman het volgende:
paar weken geleden was ik in de VS, vertelde daar aan wat Amerikanen wat je hier voor een litertje benzine moet betalen...werd ik gewoon uitgelachen...
het is echt te gek aan het worden, die benzineprijzen gaan echt helemaal nergens meer over...en Zalm maar klagen dat ie te weinig geld binnenkrijgt aan accijnzen...
Bedoel je de slechte staat van de wegen, de eeuwige opstoppingen, het Mokumse parkeerbeheer of de exorbitante pacht voor 8,5 vierkante meter voor jouw voiture?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:41 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, dat je hier als automobilist genaaid wordt, zie ik dagelijks in Amsterdam.
Ja, want in een democratie volgens RemcoDelftquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
De benzineprijs is een van de aanwijzingen dat we *niet* in een democratisch land wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |