Als dit commercieel bedoeld is dat eet ik mn pet op.. Het is dat de tekst aanslaat, maar die stem van die gast is gewoon amateuristisch.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:19 schreef DJ_Fritz het volgende:
Er bestaan dus gewoon mensen die echt denken dat dit geen commercieel opgezet nummer is en dat 'Simon de Wit' echt ergens vakkenvult??
Iets wat goed fout is heeft vaak wel potentie om aan te slaan. Waarom vinden mensen het leuk? Juist, omdat het zo lekker fout is! Als iemand het had gezongen met een goede stem, was het dan leuk geweest? Denk het niet hè... Bovendien, als die kerel echt een vakkenvuller was, zou de kans vrij groot zijn dat iemand hem hier wel kende, zo'n kop vergeet je niet snel meer lijkt mequote:Op zondag 30 mei 2004 16:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als dit commercieel bedoeld is dat eet ik mn pet op.. Het is dat de tekst aanslaat, maar die stem van die gast is gewoon amateuristisch.
En natuurlijk proberen ze er veel ¤¤¤ uit te halen, maar ik geloof best dat het als soort grap bedoeld was.
wehehe ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 16:48 schreef Crazykill het volgende:
Wheheheh ik heb em op mijn comp staan
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 16:48 schreef Crazykill het volgende:
Wheheheh dat heeft half Nederlandquote:Op maandag 31 mei 2004 16:48 schreef Crazykill het volgende:
Net zoals als het orgineelquote:Op maandag 31 mei 2004 16:56 schreef JDude het volgende:
Nummer is één keer grappig maar begint daarna vrij snel te vervelen
het orgineel kon ik de eerste keer al niet aanhoren deed direct pijn aan orenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Net zoals als het orgineel
ik dacht aan die gast van jouw avatar, of Gabber Pietquote:Op maandag 31 mei 2004 23:18 schreef Maikel1 het volgende:
waar komt die gast vandaan?
hij komt me bekend voor,...
Dat lijkt me wel slim ja, wat is hij lelijk! Het nummer is best grappig maar zijn kop....!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien kan ie met de opbrengst van die singel zijn tanden laten fixen![]()
Dat zei ik ook al gisteren. Easy money.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:25 schreef Zander het volgende:
Ze hadden dit plaatje beter "zakkenvuller" kunnen noemen.
daarom is het ook grappigquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar zijn kop....!
Daar verbaasde ik me ook al over. Zeker geld nodig.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Zit Robine "Jaydee" Albers erachter?
Die kerel zinkt ook steeds dieper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |