abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18894371
Ik heb een tattoo ooit alweer 6 jaar geleden ofzo eens laten zetten, en nu vind ik em eigenlijk niet meer leuk. Ik geef het toe, dan had ik het gewoon in de eerste plaats al niet moeten doen maar ja je bent 18 en tattoo's zijn hip & voor je het weet is het gebeurd

Nu heb ik gehoord van veschillende manieren om het weg te laten halen,
met laser of met een andere methode waarbij ze + en - polen ofzoiets gebruiken.

Zijn er mensen die ervaring hebben met tattoo's verwijderen?
Zo ja, welke manier, en wat is aan te raden??

alvast bedankt en groetjes
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_18894411
misschien dat je hier iets aan hebt

http://www.detattoo.nl/Text/begin.htm
onder
pi_18894573
dankje!
die had ik al gezien inderdaad,
ik was eigenlijk ook op zoek naar een beetje persoonlijke ervaringen als iemand die heeeeeeel misschien zou hebben...
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:25:13 #4
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18894588
Jij gaat pijn leiden, lol

Ex van mij had er ook 1 laten zetten in een gekke bui voor 100 gulden toen nog.
Na 2 jaar ofzo wilde ze er vanaf.

In behandeling bij Tattoo Bob in Rotterdam omdat dat wel een goeie schijnt te zijn, kosste meen ik 125 euro per behandeling en ze moest er in totaal 8 of 9 keer voor terugkomen.
Met tussenposes van 6 weken ofzoiets.

Ze had dat ding op een niet al te handige plaats zitten (op haar tiet, zegmaar boven erop dus niet op de tepel ofzo), maar op de terugweg kon ik rijden omdat zij de gordel niet langs die tiet om kon doen vanwege de pijn

owja, en het stonk.

ps: suc6
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:25:49 #5
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18894595
Ik heb een kameraad die een grote tat op zijn been heeft verwijderd via laseren.( DIt is wel een aantal jaren geleden al weer), maar elke keer als hij dus gezond heeft en een bruin kleurtje krijgt, blijf je die plek die gelaserd is zien.
Dat is dus wel iets dat je in je overweging mee moet nemen lijkt me. (Bij het laseren iig)
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:27:46 #6
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18894615
ps2: het eindresultaat heb ik niet meer gezien omdat onze relatie toen stuk is gelopen, maar na 4 keer zag je echt al dat het een heel stuk minder was. Zonder littekens ofzo, maar het eindresultaat weet ik dus niet.

Vast iemand die wel een eindresultaat voor je heeft
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18894622
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef kooba het volgende:
Jij gaat pijn leiden, lol

Ex van mij had er ook 1 laten zetten in een gekke bui voor 100 gulden toen nog.
Na 2 jaar ofzo wilde ze er vanaf.

In behandeling bij Tattoo Bob in Rotterdam omdat dat wel een goeie schijnt te zijn, kosste meen ik 125 euro per behandeling en ze moest er in totaal 8 of 9 keer voor terugkomen.
Met tussenposes van 6 weken ofzoiets.

Ze had dat ding op een niet al te handige plaats zitten (op haar tiet, zegmaar boven erop dus niet op de tepel ofzo), maar op de terugweg kon ik rijden omdat zij de gordel niet langs die tiet om kon doen vanwege de pijn

owja, en het stonk.

ps: suc6
...en bedankt

maar goed, pijn is niet erg...gaat wel voorbij
als een boer.. jah! met kiespijn
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:28:56 #8
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18894627
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef Mayhem het volgende:
Ik heb een kameraad die een grote tat op zijn been heeft verwijderd via laseren.( DIt is wel een aantal jaren geleden al weer), maar elke keer als hij dus gezond heeft en een bruin kleurtje krijgt, blijf je die plek die gelaserd is zien.
Dat is dus wel iets dat je in je overweging mee moet nemen lijkt me. (Bij het laseren iig)
Dat weet ik dus niet of bij haar ook zo was, kan me er wel iets bij voorstellen.
Zij had ook met laser laten doen, die andere methode heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegt
pi_18894644
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef Mayhem het volgende:
hoe ziet dat eruit dan, als een soort litteken of pigment-vlek achtig?
Die van mij is maar klein, dus misschien dat dat risiko dan minder is
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:31:27 #10
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18894651
oop!!
125 gulden per behandeling moet dat zijn, toen hadden we nog geen euro's
Denk dat dat nu zo'n 5 jaar terug is, dus zou me eik nog niks verbazen als dat nu gewoon 125 euro is, maargoed, bel die kerel eens op zou ik zeggen, zuidplein, rotterdam, was wel een coole gast, hij weet er vast meer van
pi_18894746
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:31 schreef kooba het volgende:
oop!!
125 gulden per behandeling moet dat zijn, toen hadden we nog geen euro's
Denk dat dat nu zo'n 5 jaar terug is, dus zou me eik nog niks verbazen als dat nu gewoon 125 euro is, maargoed, bel die kerel eens op zou ik zeggen, zuidplein, rotterdam, was wel een coole gast, hij weet er vast meer van
haha!
Tattoo Bob "Zetten & Weghalen"
heeft die een voordelige combi-regeling voor mutsen zoals ik Dan was ik ongetwijfeld goedkoper uit geweest!
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:41:40 #12
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18894762
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:30 schreef new_moon het volgende:

[..]

hoe ziet dat eruit dan, als een soort litteken of pigment-vlek achtig?
Die van mij is maar klein, dus misschien dat dat risiko dan minder is
Het is eerst een hele tijd rose achtig (net zoals een babyhuidje zeg maar), maar na een hele poos wordt dag minder.
Het is nu dus zomers gewoon net een plek in de vorm van zijn tattoo waar dan een hele dikke laag zonnebrand créme heeft gezeten.
pi_18894795
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 01:41 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Het is eerst een hele tijd rose achtig (net zoals een babyhuidje zeg maar), maar na een hele poos wordt dag minder.
Het is nu dus zomers gewoon net een plek in de vorm van zijn tattoo waar dan een hele dikke laag zonnebrand créme heeft gezeten.
het wordt een beetje minder bruin zegmaar?
  woensdag 5 mei 2004 @ 02:33:38 #14
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18895366
Ja.. het wordt zelfs bijna niet bruin...
pi_18895443
foto van tattoo?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18895459

woensdag 5 mei 2004 @ 11:59:10 #17
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18900899
Sorry, hier graag verder: Tatoeage verwijderen
Heb de openingspost plus post van Kooba ( kan niet alles meenemen )
verplaatst daarheen.
Deze dus dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')