...en bedanktquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef kooba het volgende:
Jij gaat pijn leiden, lol
Ex van mij had er ook 1 laten zetten in een gekke bui voor 100 gulden toen nog.
Na 2 jaar ofzo wilde ze er vanaf.
In behandeling bij Tattoo Bob in Rotterdam omdat dat wel een goeie schijnt te zijn, kosste meen ik 125 euro per behandeling en ze moest er in totaal 8 of 9 keer voor terugkomen.
Met tussenposes van 6 weken ofzoiets.
Ze had dat ding op een niet al te handige plaats zitten (op haar tiet, zegmaar boven erop dus niet op de tepel ofzo), maar op de terugweg kon ik rijden omdat zij de gordel niet langs die tiet om kon doen vanwege de pijn
owja, en het stonk.
ps: suc6
Dat weet ik dus niet of bij haar ook zo was, kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef Mayhem het volgende:
Ik heb een kameraad die een grote tat op zijn been heeft verwijderd via laseren.( DIt is wel een aantal jaren geleden al weer), maar elke keer als hij dus gezond heeft en een bruin kleurtje krijgt, blijf je die plek die gelaserd is zien.
Dat is dus wel iets dat je in je overweging mee moet nemen lijkt me. (Bij het laseren iig)
hoe ziet dat eruit dan, als een soort litteken of pigment-vlek achtig?quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef Mayhem het volgende:
Ik heb een kameraad die een grote tat op zijn been heeft verwijderd via laseren.( DIt is wel een aantal jaren geleden al weer), maar elke keer als hij dus gezond heeft en een bruin kleurtje krijgt, blijf je die plek die gelaserd is zien.
Dat is dus wel iets dat je in je overweging mee moet nemen lijkt me. (Bij het laseren iig)
haha!quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:31 schreef kooba het volgende:
oop!!
125 gulden per behandeling moet dat zijn, toen hadden we nog geen euro's
Denk dat dat nu zo'n 5 jaar terug is, dus zou me eik nog niks verbazen als dat nu gewoon 125 euro is, maargoed, bel die kerel eens op zou ik zeggen, zuidplein, rotterdam, was wel een coole gast, hij weet er vast meer van
Het is eerst een hele tijd rose achtig (net zoals een babyhuidje zeg maar), maar na een hele poos wordt dag minder.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:30 schreef new_moon het volgende:
[..]
hoe ziet dat eruit dan, als een soort litteken of pigment-vlek achtig?
Die van mij is maar klein, dus misschien dat dat risiko dan minder is
het wordt een beetje minder bruin zegmaar?quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:41 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Het is eerst een hele tijd rose achtig (net zoals een babyhuidje zeg maar), maar na een hele poos wordt dag minder.
Het is nu dus zomers gewoon net een plek in de vorm van zijn tattoo waar dan een hele dikke laag zonnebrand créme heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |