ik had ook de laatstequote:Op woensdag 5 mei 2004 17:51 schreef apestaartje het volgende:
Ik heb de cd gehaald. Net op tijd, want er waren er bijna geen meer.
Neeeequote:Op woensdag 5 mei 2004 18:56 schreef Cee het volgende:
Oké, 't is geweest. Tip voor Boris: knip je haar, staat je goed!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:47 schreef marky het volgende:
Nog meer media om Boris heen.
Maargoed er wordt nu gedaan alsof we tijdens idols de beste zanger van nederland hebben ontdekt maar dat is natuurlijk gewoon onzin en laten we vooral niet zo overdrijven.
Beide finalisten, alsmede (op zijn minst) Irma, Marlies en Ron waren vocal vele malen sterker dan Jim en Jamai. De finalisten van Idols 1 hadden het dit jaar vast heel wat moeilijker gehad.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:38 schreef lisje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Erg grappig van iemand die Jim als enige echte idool betitelt..
Niemand heeft gezegd dat de beste zanger van Nederland is gevonden, maar het mag toch duidelijk zijn dat Boris wel van een heel ander kaliber is dan Jim
Die waren dit jaar geen van allen door de workshop heen gekomen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beide finalisten, alsmede (op zijn minst) Irma, Marlies en Ron waren vocal vele malen sterker dan Jim en Jamai. De finalisten van Idols 1 hadden het dit jaar vast heel wat moeilijker gehad.
En dat zegt degene die van Jim *wat heb ik toch een monotone rotstem* Bakkum een halfgod heeft gemaaktquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:47 schreef marky het volgende:
laten we vooral niet zo overdrijven.
Nee, Marky is altijd zeer serieus als het over Jim gaat. Het slaat hem zelfs op z'n orenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is marky gewoon een beetje aan het stangen en zo te zien lukt het hem aardig
Ik zou zeggen lees de Boristopics nog eens terug en het lijkt haast wel alsof de nieuwe god gevonden is. Terwijl het toch maar een normale zanger is. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:38 schreef lisje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Erg grappig van iemand die Jim als enige echte idool betitelt..
Niemand heeft gezegd dat de beste zanger van Nederland is gevonden, maar het mag toch duidelijk zijn dat Boris wel van een heel ander kaliber is dan Jim
Dit is onzin het enige wat ik stel is dat Jim niet slecht zingt en dat het een kwestie van smaak is en dat Jim qua idool die status meer dan heeft waargemaakt het afgelopen jaar. Bori(ng)s is wat dat betreft nog maar net begonnen. Maar eens kijken of hij het vol kan houden als er dag en nacht mensen voor je deur staan en je geen stap meer normaal over straat kan doen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat zegt degene die van Jim *wat heb ik toch een monotone rotstem* Bakkum een halfgod heeft gemaakt.
Nee, gelukkig zijn Alice, Eric, Robin en Meike dat wel!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die waren dit jaar geen van allen door de workshop heen gekomen!
Zegt degene die van bedrijfsfeestjeszangeres Hind een 'wereldzangeres' en 's werelds mooiste vrouw' heeft gemaakt!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat zegt degene die van Jim *wat heb ik toch een monotone rotstem* Bakkum een halfgod heeft gemaakt.
Dus? Dat zijn in elk geval geen kindersterretjes.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, gelukkig zijn Alice, Eric, Robin en Meike dat wel!
Je moet eens wat verder kijken dan Fok!, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus? Dat zijn in elk geval geen kindersterretjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |