En als jij dan goed zit, kom ik even langs om te profiteren voor het bij elkaar brengen van twee talenten zoals jullie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's goed, ik heb toch al ervaring in die business
Boris, je belt maar hoor jongen
Even een correctie. Het is niet Gino die in dat stuk over de neus van Boris begint. Op pagina twee van de revu staat een voorstukje van hoofdredacteur (geloof ik) Mark Koster. Die heeft het over de neus van Boris inclusief vergelijkende foto. Niet Tailuttu dus.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:35 schreef jacqjacq het volgende:
zielig van die tailuttu om met zoiets nu in het nieuws proberen te komen, dan ben je toch wel laag gezonken hoor.
Het fotootje hebben ze van Gino himself gekregenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even een correctie. Het is niet Gino die in dat stuk over de neus van Boris begint. Op pagina twee van de revu staat een voorstukje van hoofdredacteur (geloof ik) Mark Koster. Die heeft het over de neus van Boris inclusief vergelijkende foto. Niet Tailuttu dus.
Dat zou kunnen. Maar dat hoeft in eerste instantie niets met het neusverhaal te maken hebben gehad toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:03 schreef lisje het volgende:
[..]
Het fotootje hebben ze van Gino himself gekregen![]()
quote:Boris boos om Revu-cd
door Bert Huisjes
(...)
Opvallend is ook dat de artiest de echtheid van een foto niet bestrijdt, waarop hij is te zien zou zijn vóór een ingrijpende cosmetische operatie aan zijn gezicht
De foto, van een Boris met misvormde neus, is verspreid door zijn voormalige partner Taihuttu. Revu heeft het vakantiekiekje in bezit. Volgens zijn platenmaatschappij BMG wordt wel gekeken " naar mogelijk latere juridische stappen".
(...)
bron: www.telegraaf.nl
aha, dat is dan in iedergeval duidelijk.. Gino tulband lijkt me niet echt een roddelende thee tante die dat soort oninteressante details opvalt... lolquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even een correctie. Het is niet Gino die in dat stuk over de neus van Boris begint. Op pagina twee van de revu staat een voorstukje van hoofdredacteur (geloof ik) Mark Koster. Die heeft het over de neus van Boris inclusief vergelijkende foto. Niet Tailuttu dus.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:35 schreef jacqjacq het volgende:
'k heb me ook even over het 'neuzen-item' gebogen.
in 1 van die intro-filmpjes komen foto's voor van boris waarop hij respectievelijk een jaar of 1, 4, 12, 15,16 is. Op alle foto's toch echt dezelfde neus hoor, dus hij is iig met een normale neus ter wereld gekomen. Misschien heeft ie er daarna een keer een knal opgekregen en tja, dan moet dat inderdaad weer rechtgezet worden. maar da's toch geen big deal toch??
Die Gino Tissue is ook maar een gewone jongen met een enorme voorliefde voor muziek.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef cpcpb het volgende:
[..]
aha, dat is dan in iedergeval duidelijk.. Gino tulband lijkt me niet echt een roddelende thee tante die dat soort oninteressante details opvalt... lol
Ik vind het ook een naam van niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:36 schreef cpcpb het volgende:
Maar eh.. waarschijnlijk kan Boris dan niet meer onder de naam Sofuja optreden...
laat ze die naam maar afpakken ik vind het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een naam van niks eigenlijk
ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:16 schreef Takkembah het volgende:
*luistert wederom naar Borissss*
![]()
![]()
Bij mij draait het al de hele dag en ik kan er geen genoeg van krijgen.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:16 schreef Takkembah het volgende:
*luistert wederom naar Borissss*
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |