Dit bewijst overigens wel weer eens hoeveel potentie die jongen wel niet heeft... Een "schandaaltje" op z'n tijd hoort erbij. Boris krijgt 'm al meteen. Geeft alleen maar aan dat hij dus belangrijk genoeg is om over de tong te gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef Qarinx het volgende:
En al had ie een cosmetische ingreep laten doen, who cares?!
Kan ook gewoon zijn dat z'n neus een keer gebroken is geweest en dat ze dat weer recht hebben gezet...
Ben ik het niet helemaal met je eens hoor. Je kunt veel over die Gino zeggen, maar niet dat hij niet goed is in zijn vak... Jammer van deze aktie, ik denk dat ze hem anders wel gevraagd hadden om mee te werken aan een album of plaats te nemen in zijn band.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:23 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ik vind die gitaar maar kut trouwens, verpest die nummers behoorlijk.![]()
(Telegraaf).quote:Het weekblad erkent dat een „aanzienlijk deel van de extra opbrengst” naar Taihuttu gaat. Het tijdschrift dat in een verhoogde oplage van 80.000 is verspreid, was gisteren nagenoeg geheel uitverkocht. Uitgever Sanoman, dat Revu uitgeeft, zei gisteren te werken aan een tweede druk van blad en Boris-cd.
Ziet er inderdaad uit alsof die neus gebroken is geweest.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:36 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Als het geen nosejob was zoals Revu beweert zou hij er in zijn reactie wel op zijn ingegaan lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk eerder dat hij zijn neus misschien een keer gebroken heeft en dat die hersteld is door een operatie... Ik wist niet dat zoiets tegenwoordig nog een schande was....
Of het nu door een gebroken neus komt óf omdat hij zijn neus niet mooi vond. Het blijft een "nosejob". Ik vind het overigens niet belangrijk, misschien Boris ook wel niet en gaat hij er daarom niet op in...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:48 schreef Rogerman het volgende:
[..]
Als het geen nosejob was zoals Revu beweert zou hij er in zijn reactie wel op zijn ingegaan lijkt me![]()
Bijnaam van Gino.... gok ik zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:45 schreef Rogerman het volgende:
¤3,95
wat een inteelten wtf is Souldier ?
Tuurlijk. Het gaat ze dus echt niet om het geldquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:39 schreef schatje het volgende:
[..]
(Telegraaf).
Er stonden tig dingen over hem in de NR, om nou overal een reactie op te geven lijkt me ook een beetje overdreven en energieverspilling.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:48 schreef Rogerman het volgende:
Als het geen nosejob was zoals Revu beweert zou hij er in zijn reactie wel op zijn ingegaan lijkt me![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef Diorchanel het volgende:
Ik vind de cd schitterend! En vooral Rockafeller Girl!
Haha, inderdaad. Geruchten over cosmetische chirugie, oud materiaal dat door een andere bron wordt uitgebracht... die jongen is net begonnen en is nu al één en al sensatie.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:19 schreef Jammie het volgende:
Lachen! Nu gaat het weer over Boris' neus!![]()
Dat moet hij toch een hele grote zijn/worden, als er direct al zoveel ophef over hem ontstaat.![]()
Inderdaad hij staat helemaal scheef. Hetgeen ook van invloed kan zijn op je stemquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit alsof die neus gebroken is geweest.....
Ooh, die's goed. Jij moet PR en media doen voor Boris, jij snapt het wel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad hij staat helemaal scheef. Hetgeen ook van invloed kan zijn op je stem
Eh, dan moet ie volgens mij:quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef GazGas het volgende:
Kan de cd die bij de NR zat eigenlijk in de hitlijsten terecht komen? Of moet die daarvoor ook gedraaid worden op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |