3,95quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:04 schreef Sweetlay-d het volgende:
hoeveel kost dat blad dan
Dat is ook wat ik proef in dat stuk uit de Revu.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:01 schreef Jammie het volgende:
Al dat gelul over dat Gino de 'leermeester' van Boris zou zijn. Het talent heb je of niet. Muzikaliteit kun je niet leren, dat heb je in je donder als je geluk hebt.
Gino ziet zijn eigen mislukte carrière gewoon financieel in rook opgaan, en wil nu nog wat centjes. Ik ken ze goed, die B-artiesten die maar niet aan de bak kunnen komen. Deels een kwestie van geluk, maar deels ook een kwestie van net-niet. Maar wel graag scoren via iemand die het supertalent wél heeft. Ziek word ik ervan.
2,40 +1,55 voor de CDquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3,95
Zo is dat.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:01 schreef Jammie het volgende:
Al dat gelul over dat Gino de 'leermeester' van Boris zou zijn. Het talent heb je of niet. Muzikaliteit kun je niet leren, dat heb je in je donder als je geluk hebt.
Gino ziet zijn eigen mislukte carrière gewoon financieel in rook opgaan, en wil nu nog wat centjes. Ik ken ze goed, die B-artiesten die maar niet aan de bak kunnen komen. Deels een kwestie van geluk, maar deels ook een kwestie van net-niet. Maar wel graag scoren via iemand die het supertalent wél heeft. Ziek word ik ervan.
Is dit een nette manier om te zeggen dat mijn site helemaal niks vind?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:45 schreef Diorchanel het volgende:
Wi is Jose en weet iemand wat een goede Boris fansite is?
Dank je!
Welke is dat!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:05 schreef lisje het volgende:
Ik lees net op de Boris Fanclub (jaaawel)
Met CD 3,95...quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:41 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
2,40
Er is een groot verschil tussen alweer een Boris-topic openen of een nieuw deel van de reeds lopende Boris-reeks openen. Het heeft dus geen zin om een nieuw Boris-topic te openen als er al een reeks over hem loopt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:37 schreef Lisariya het volgende:
Ja sorry hoor Schatje en andere moderators. Gisteren begon ik over PRECIES hetzelfde onderwerp een topic, maar die moest zonodig dicht omdat er al teveel topics waren over Boris.
Heb je dit topic al bekeken?! Beetje belachelijk dat die gewoon mag blijven staan.
ditis HET Boris topic.. hier post je alles over boris..quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:37 schreef Lisariya het volgende:
Ja sorry hoor Schatje en andere moderators. Gisteren begon ik over PRECIES hetzelfde onderwerp een topic, maar die moest zonodig dicht omdat er al teveel topics waren over Boris.
Heb je dit topic al bekeken?! Beetje belachelijk dat die gewoon mag blijven staan.
Wat ik hieruit haal is dat Gino zijn goudhaantje niet heeft willen delen en daardoor Boris mooie kansen heeft ontnomen.quote:Sofuja en Glenn Corneille uit elkaar 25-02-2003
Dat ‘She Would’ binnenkort op single verschijnt, weten de fans natuurlijk al lang. Opmerkelijk is echter dat het nummer niet zal worden ingezongen door Boris Titulaer, a.k.a. Sofuja, die samen met Glenn Corneille deelnam aan de tweede voorronde van het Nationaal Songfestival.
”Helaas zijn de zakelijke wegen tussen Sofuja en Glenn Corneille gescheiden”, zo meldt de tekstschrijfster van ‘She Would’ Chantal Nijssen in ons gastenboek. “Zonder Boris, maar met een andere fantastische zanger Allan, gaat de single op korte termijn uitkomen.”
(...)
Uitbarsting
Maar waarom de wissel? “Omdat Allan destijds op Curaçao zat en we niet wisten of hij wel zin zou hebben in het Songfestival, hebben we Boris Titulaer aangesproken om de zang voor zijn rekening te nemen”, licht Chantal Nijssen toe. “Zijn management rook echter van bij het begin al geld, wat leidde tot een eerste uitbarsting. Dat was nog voor de voorronde. Het management wilde Boris zelfs terugtrekken, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd.”
”Wij motiveerden Boris juist om mee te werken met de PR en met het schrijven. We hebben een aantal voorstellen gedaan en alles was koek en ei. Maar toen we de single wilden gaan opnemen, kregen we van Boris’ management te horen dat zij een constructie hadden bedacht, en alleen onder die voorwaarden wilden ze met ons (Glenn Corneille, red.) verder.”
Buikpijn
”De constructie hield onder meer in dat Boris de helft van de auteursrechten zou krijgen. Zo’n deal heeft Mariah Carey niet eens. Met die attitude wilden we dan ook niet verder. Ik kreeg er buikpijn van. Nog steeds eigenlijk.”
Nijssen benadrukt wel dat Titulaer een geweldig talent is. “Er zijn hem zoveel goede kansen aangeboden. Als hij er op in zou gaan, ligt de wereld aan zijn voeten. Maar de attitude is er gewoon niet. Zo bood Gordon hem bijvoorbeeld aan een duet te zingen in het voorprogramma van Ahoy’, waarop Boris repliceerde met ‘We shall see’.”
Geen ruzie
”We zijn er zakelijk gezien niet uitgekomen”, vertelt Boris’ manager Gino Taihuttu als we hem naar zijn reactie op het single-verhaal vragen. “Na de voorronde zijn we om de tafel gaan zitten. De andere kant wilde geen water bij de wijn doen. Boris zou zelf hebben moeten instaan voor de financiële kant, zij wilden niet delen. Maar van ruzie is er geen sprake.”
”Als ik dan toch zelf moet financieren, dan doe ik het liever met een eigen nummer. Daar haal ik meer eer uit”, aldus Boris bij monde van zijn manager. Boris is op dit moment dan ook druk met een eigen single. “Het gaat oké worden, hij heeft een prachtige stem”, sluit Gino af.
(...)
Fabienne Franssens en Helen Verkaik
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:43 schreef lisje het volgende:
Die Gino rook al eerder geld;
[..]
Wat ik hieruit haal is dat Gino zijn goudhaantje niet heeft willen delen en daardoor Boris mooie kansen heeft ontnomen.
Niet als Boris afstand heeft gedaan van zijn rechten. Gino zegt dat Boris dat heeft gedaan, Boris zegt (in BvD) nergens voor te hebben getekend.... That's it, we zullen het binnenkort wel horen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat Boris' stem op die NR-cd te horen, had Gino sowieso toestemming moeten vragen. Ik neem aan dat - al heb je het nummer geschreven - je niet zomaar alles kan uitbrengen.
Uhm, dit is het lopende Boris topic hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:37 schreef Lisariya het volgende:
We wachten 't idd afquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:48 schreef Yakult het volgende:
[..]
Niet als Boris afstand heeft gedaan van zijn rechten. Gino zegt dat Boris dat heeft gedaan, Boris zegt (in BvD) nergens voor te hebben getekend.... That's it, we zullen het binnenkort wel horen.
Er stond in dat artikel ook een foto van Boris waar hij een beetje grote neus heeft met een litteken volgens mij. Dat is dus (volgens hun zeggen) speciaal voor Idols verholpenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:39 schreef cpcpb het volgende:
Misvormde neus ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |