Geen idee. Gino heeft duidelijk niets tegen Boris volgens mij. Misschien bedoelt hij ook wel dat je het talent van Boris niet kunt "vermoorden". Zelfs niet door het songfestival of door Idols. Het is tenslotte vooral een Boris demonstratie op die cd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:33 schreef Yakult het volgende:
[..]
Ok, ik moet het los zien van de zin (waarschijnlijk Gino's idee) op dat cd'tje.
Inderdaad, in principe vind ik het wel gewoon goede promotie voor Boris en zijn talentquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Geen idee. Gino heeft duidelijk niets tegen Boris volgens mij. Misschien bedoelt hij ook wel dat je het talent van Boris niet kunt "vermoorden". Zelfs niet door het songfestival of door Idols. Het is tenslotte vooral een Boris demonstratie op die cd!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan nog iets: Ik weet dat er sommige mensen wachten tot het jonge publiek hem langzaamaan vergeet als de hype overwaait, maarruh, ik ben 16 en ben zeker niet van plan om Boris te vergeten Ik heb zelden zo genoten van een stem en ben toch echt een blijvende fan.
nou kan je mij niet echt rekenen tot breezah-slet en ow-wat-issie-lekkr-ik-wil-alleen-een-poster-en-hoor-amper-wat-hij-zingt-meiden maar goed
Ik denk dat het dan toch echt iemand anders was. Boris heeft nog meer vrienden die er Moluks uit zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Inderdaad, in principe vind ik het wel gewoon goede promotie voor Boris en zijn talent
Misschien heeft ie wel gewoon een deal met die Gino![]()
Ik meen me trouwens te herinneren dat die Gino ook een keer in een idols backstage aflevering verscheen... mochten familieleden/vrienden 20 seconden de kandidaat promoten.
Als hij daarbij was heeft ie echt boter op zijn hoofd met het geklaag over Idols. Dan had ie daar ook niet aan mee moeten doen. Wat laag allemaal zeg. Ik baal er echt heel erg van.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:38 schreef Qarinx het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat die Gino ook een keer in een idols backstage aflevering verscheen... mochten familieleden/vrienden 20 seconden de kandidaat promoten.
Ik weet niet of je dat zo moet zien. Het is niet netjes dat Boris overal buiten is gehouden, dat is zeker! Maar dat er een cdtje opduikt met oud materiaal is meer dan logisch. Hoe vaak is dat niet gebeurd met de groten der aarde? Daar tovert ook altijd iemand wel weer een oude opname uit een la in een donker kamertje.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
Of die Gino is natuurlijk een ongeduldige, geldgraaiende kwal...![]()
Nee joh, dat was niet Gino. Dat was die vriend van Boris die hem overal naartoe reed, de afgelopen maanden. Een indiaan-achtig typjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Als hij daarbij was heeft ie echt boter op zijn hoofd met het geklaag over Idols. Dan had ie daar ook niet aan mee moeten doen. Wat laag allemaal zeg. Ik baal er echt heel erg van.
Dan heb ik niets gezegd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:55 schreef lisje het volgende:
Nee joh, dat was niet Gino. Dat was die vriend van Boris die hem overal naartoe reed, de afgelopen maanden. Een indiaan-achtig typje![]()
Heb ik wel recht van speken ('75 uit muts getrokken)?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
LeBeau toen jij in 81 uit die muts getrokken werd speelde meneer Taihuttu al de sterren van de hemel
Ken het hele verhaal niet wat er nu achter zit maar als ik het zoal lees heeft G.T er aardig wat
voorbereidend werk ingestopt mag hij dan nu meeprofiteren?
Las laatst dat Jamai �8000,- verdient voor een optreden van een half uur dus........Djing kassa time.
Zal onderhand tijd worden
ik volgde Idols niet echt zo intensief als nu vorig jaar. Er zat niemand bij waarvoor ik het wou volgen en ik had echt een schurfthekel aan Jamai. Maar Hind was wel redelijk ja, en Yuli ook. Maar ik vind Hind nu niet meer echtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:39 schreef Bagheera het volgende:
[..]
![]()
Jij was vorig jaar vast voor Hind?
Ik denk dat die G.T. misschien een goede leermeester, maar niet zo'n goede manager was van Boris.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
LeBeau toen jij in 81 uit die muts getrokken werd speelde meneer Taihuttu al de sterren van de hemel
Ken het hele verhaal niet wat er nu achter zit maar als ik het zoal lees heeft G.T er aardig wat
voorbereidend werk ingestopt mag hij dan nu meeprofiteren?
Las laatst dat Jamai €8000,- verdient voor een optreden van een half uur dus........Djing kassa time.
Zal onderhand tijd worden
Ik denk dat het nu niet echt uitmaakt wanneer je uit de muts bent getrokken, en het was dus echt overbodig voor hem om dat erbij te zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:07 schreef lisje het volgende:
[..]
Heb ik wel recht van speken ('75 uit muts getrokken)?
Hij had het natuurlijk ook even in overleg kunnen doen.
Daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu niet echt uitmaakt wanneer je uit de muts bent getrokken, en het was dus echt overbodig voor hem om dat erbij te zeggen.
Ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:51 schreef Sweetlay-d het volgende:
is die cd bij die nieuwe revu inbegrepen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |