quote:Op zondag 9 mei 2004 13:03 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een heel goede cd, ik vind vooral het laatste nummer Tell Me heel goed.
Zal het dan toch geen illegale cd zijn!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar tis opvallend dat 't in een tv-programma wordt gebruikt, zeg maar.
dat was echt super idd.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef Lisariya het volgende:
Over illegale cd's en liedjes gesproken: ik zag bij de Idols terugblik afgelopen zaterdag dat Boris bij radio 538 'Ain't no sunshine' had gezongen in een erg mooie piano-uitvoering.
Is hier niet ergens aan te komen via een link of mp3??? Mag illegaal
Hehe... het downloaden is legaal hoor... het aanbieden niet...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef Lisariya het volgende:
Over illegale cd's en liedjes gesproken: ik zag bij de Idols terugblik afgelopen zaterdag dat Boris bij radio 538 'Ain't no sunshine' had gezongen in een erg mooie piano-uitvoering.
Is hier niet ergens aan te komen via een link of mp3??? Mag illegaal
Denk je dat echt?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
Hehe... het downloaden is legaal hoor... het aanbieden niet...
4-everquote:Op zondag 9 mei 2004 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Hoelang zal Boris in de picture blijven? Ik gok op een jaartje
Ik gok op een langdurige carriere. Als iemand het in zich heeft is hij het wel.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ja he, leuk dat jou dat ook opviel. Misschien was het maar alleen dat korte stukje wat we zagen en niet eens het hele lied. Heeft iemand misschien de uitzending gehoord?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe... het downloaden is legaal hoor... het aanbieden niet...
Maar uhm. Heb gisteravond ook een uur gezocht maar niet gevonden. Was idd fantastisch gedaan !!!
Pff... dat lees ik dan nog net op tijdquote:Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef lisje het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar vanavond in "Niets dan de waarheid" heeft de presentator een gesprek met Gino Thaihuttu.
Om 22.55 uur Op Veronica.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk 't niet alleen. Ik weet het. Lees de auteurswet maar 's.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
ik heb het half gezien.. en het was volgens mij een hoop geblaat.. en het viel me op dat hij tot irritant aan toe achter elke zin "gewoon" (mét zachte gquote:Op maandag 10 mei 2004 11:38 schreef kattemie het volgende:
Heeft iemand die enge Taihuttu nog gezien gisteravond op Veronica? Ik heb het gemist. Had hij nog wat zinvols te melden of was het alleen maar geblaat met een zachte 'g'?
Idd, heel erg irritant! Zal vast wel in het kopspijkerspel komen zaterdagquote:Op maandag 10 mei 2004 12:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb het half gezien.. en het was volgens mij een hoop geblaat.. en het viel me op dat hij tot irritant aan toe achter elke zin "gewoon" (mét zachte g) zei..
Ik ben wel erg benieuwd........wil dus graag de video zien!!! heb het gister helaas gemist!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pff... dat lees ik dan nog net op tijd
Zal 't stukje ff opnemen. Handig zo'n TV-kaart in je PC heWho needs a video...
Goh wat opmerkelijk na al die aanvankelijke woede enzo he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:01 schreef schatje het volgende:
Boris wil vrede sluiten met Taihuttu
'Idol' Boris wil kijken of er een verzoening mogelijk is met zijn ex-partner Gino Taihuttu, die zonder zijn toestemming een album in de winkel heeft gebracht via het weekblad Revu. In een "persoonlijk en diepgaand gesprek" zullen Boris en Gino Taihuttu en zijn zoon Jimmy mogelijk al dit weekeinde proberen hun ruzie uit de wereld te helpen.
Zolang je slechts linkt naar de topics, vind ik 't prima.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef H.Y.L het volgende:
Ik heb trouwens (vrijwel) alle boris-topics van FOK! verzamelt op http://www.idol-boris.nl Zou dat mogen?
[/spam]
Mag ik hopen. Anders hebben ze 't naar buiten toe wel erg dramatisch gebracht.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:53 schreef jacqjacq het volgende:
de bijeenkomst was op een advocatenkantoor met wderzijdse advocaten erbij, dus zo gezellig was het denk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |