quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Het zou me overigens nog niet eens verbazen als dit gesprek zo goed gaat verlopen dat Gino betrokken gaat worden bij het formeren van de band waarmee Boris door het land zal gaan trekken. Wellicht worden ze wel weer aan elkaar gekoppeld, dit keer met een klassiek wurgcontract voor Gino.....
Het zal BMG namelijk niet ontgaan zijn dat de meeste fans de oude muziek van Boris wel heel erg goed vinden.
Gino zegt nog 30 nr's van Boris te hebben liggen, wellicht is hij slim geweest en 'saved the best for last'. Dan zou het komende album van Boris weleens heel interessant kunnen worden. Ik wil ook graag meer van de Sofuja muziek horen en als er idd nog 30 van zulke goede nr's liggen... Nou, breng maar uit, ik koop het welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:20 schreef voyeur het volgende:
Er is een potentieel hobbeltje: die nummers zijn al gratis verspreid, maar ik vertrouw er op dat in een nieuw arrangement ze zo anders klinken dat het geen enkele fan zal weerhouden van aanschaf. Ik zou Rockefella girl, and Rebirth graag horen met een wat interessantere begeleiding. Tell me is nu echt shitty gearrangeerd en ontpopt zich vermoedelijk ook tot een heel interessant nummer als het wat professioneler opgezet wordt.
En dat was nou precies datgene wat Gino wilde bereiken toen hij contact opnam met BMG en de rest maar die grote jongens behandelde hem toen als stront en toen is hij naar de media gestapt. Ik denk niet dat Gino zomaar een contract ondertekendquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Het zou me overigens nog niet eens verbazen als dit gesprek zo goed gaat verlopen dat Gino betrokken gaat worden bij het formeren van de band waarmee Boris door het land zal gaan trekken. Wellicht worden ze wel weer aan elkaar gekoppeld, dit keer met een klassiek wurgcontract voor Gino.....
Het zal BMG namelijk niet ontgaan zijn dat de meeste fans de oude muziek van Boris wel heel erg goed vinden.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:03 schreef cpcpb het volgende:
Het bleek ook dat Gino pas maandag voor het uitkomen heeft aangevraagd of hij de covers mocht uitbrengen op een CD die al gedrukt was... (staat in een artikel, ik weet niet meer welke)
En check dit effe:
Extra: KidsPlanet kreeg een liedje van Boris toegestuurd
....................
Liedje Boris op redactie van KidsPlanet
De redactie van KidsPlanet kreeg dinsdag 4 mei een envelop met daarin een cd rom. Op de cd staat een nummer van Boris. Het is een liedje van SoFuJa dat niet staat op het album bij Nieuwe Revu.
In de begeleidende brief staat 'Dit is PUUR Boris. Groeten, SoFuJA'. Verder niet.
Beluister een fragment van het liedje
Boris zou het niet leuk vinden als we het hele nummer aanbieden. Het liedje is van hem, niet van ons. Daarom laten we je een stukje horen.
Hoe het liedje heet weten we niet. Het is opgenomen voordat Idols begon. Het is een lekkere deun en Boris zingt goed. Zou zo de MegaCharts in kunnen!
Beluister het liedje van Boris
http://streams.planet.nl/(...)121.7.100&stre<br />am=sofuja_sample&type=wma&dir=planet&subdir=musicplanet
bron:http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=846614/contentid=470643
Ze zullen er vast wel zijn... maar ze schieten me zo ook niet te binnen... zeker niet in de stijl die hij zingt..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Caar2 het volgende:
even wat anders, maar ik denk echt dat Boris het helemaal gaat maken in nederland!! Ik kan me geen nederlandse artiest bedenken die ik eigenlijk beter vind. Qua stem dan he. En zeker qua live zingen. De meest bekende/beste artiest is live nog een tegenvaller. (niet iedereen hoor, maar veel wel)............
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef Duiveltja het volgende:
3 meter
Dat vind ik anders niet zo heel erg lang....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:02 schreef Cee het volgende:
Volgens mij las ik ergens in 'n profile van hem dat ie 1 meter 88 is.
Ook negatieve publiciteit is publiciteitquote:Op zondag 9 mei 2004 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij moet hij nu een keer ophouden met z'n welbekende kreet. Hij wordt van alle kanten daarmee in de zeik gezet. vb: RTL Boulevard, Kopspijkers en Dit was het nieuws.
kindersterretjequote:Op woensdag 5 mei 2004 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is er in Godsnaam mis met een kindersterretje?
Maud is ook niet groot hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef Qarinx het volgende:
Damn, hoe lang is die Boris wel niet. Maud is al lang volgens mij, maar hij steekt echt meer dan een kop boven haar uit, ze komt tot zijn schouder.
Het is ook gewoon een heel goede cd, ik vind vooral het laatste nummer Tell Me heel goed.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu Boris als achtergrondmuziek bij een compilatie bij Studio Sport. Nummer van de Nieuwe Revu-cd (weet ff de titel niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |