abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:23:34 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18973501
Het zou me overigens nog niet eens verbazen als dit gesprek zo goed gaat verlopen dat Gino betrokken gaat worden bij het formeren van de band waarmee Boris door het land zal gaan trekken. Wellicht worden ze wel weer aan elkaar gekoppeld, dit keer met een klassiek wurgcontract voor Gino.....

Het zal BMG namelijk niet ontgaan zijn dat de meeste fans de oude muziek van Boris wel heel erg goed vinden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:25:26 #252
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_18974707
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Het zou me overigens nog niet eens verbazen als dit gesprek zo goed gaat verlopen dat Gino betrokken gaat worden bij het formeren van de band waarmee Boris door het land zal gaan trekken. Wellicht worden ze wel weer aan elkaar gekoppeld, dit keer met een klassiek wurgcontract voor Gino.....

Het zal BMG namelijk niet ontgaan zijn dat de meeste fans de oude muziek van Boris wel heel erg goed vinden.
idd.
let's pray dat ze dat inzien
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_18974985
Ik heb zo het vermoeden dat die Gino dit gewoon in samenspraak met Boris heeft gedaan. Strakke actie wel.

En zo niet, dan vind ik Gino niet de matennaaier, Boris kan er dan ook wat van. Jarenlang het vak geleerd van Gino, en dan alleen met het succes er vandoor gaan. Stank voor dank voor die Gino dus.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:20:05 #254
798 voyeur
bemoeit zich
pi_18975680
Ach ja, Fok en de complotten....

Het zou me overigens zeer verbazen als Gino in de band opgenomen zou worden. Het is een jongen met vreemde opvattingen over de leraar-leerling relatie (zijn gitaar laten dragen, hem 'drillen' als een soldaat, zijn gage stiekem inpikken, hem geen enkel recht geven op de gezamenlijk gemaakte liedjes). Het lijkt me niet zo gezond als Gino dan nu in een geheel nieuwe verstandhouding moet samenwerken.

Een veel betere oplossing en ook meer voor de hand liggend is dat Boris toezegt om enkele van de liedjes van Gino op zijn debuut cd te zetten. Als het een succes wordt levert dat Gino veel meer geld op dan al die flauwe akties en voor Boris is het een aanwinst voor zijn album. BMG zal er ook voor zijn omdat ze zo snel aan goed en nieuw soul/funk repertoire komen.

Er is een potentieel hobbeltje: die nummers zijn al gratis verspreid, maar ik vertrouw er op dat in een nieuw arrangement ze zo anders klinken dat het geen enkele fan zal weerhouden van aanschaf. Ik zou Rockefella girl, and Rebirth graag horen met een wat interessantere begeleiding. Tell me is nu echt shitty gearrangeerd en ontpopt zich vermoedelijk ook tot een heel interessant nummer als het wat professioneler opgezet wordt.
Here we are now, entertain us.
pi_18975974
"Tell me" is idd nog niet helemaal af maar heeft wel potentie... klinkt fantastisch in de auto Vooral die gitaar er aan 't eind bij geeft 't een beetje een Kravitz-achtige sfeer.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:51:32 #256
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_18976190
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:20 schreef voyeur het volgende:

Er is een potentieel hobbeltje: die nummers zijn al gratis verspreid, maar ik vertrouw er op dat in een nieuw arrangement ze zo anders klinken dat het geen enkele fan zal weerhouden van aanschaf. Ik zou Rockefella girl, and Rebirth graag horen met een wat interessantere begeleiding. Tell me is nu echt shitty gearrangeerd en ontpopt zich vermoedelijk ook tot een heel interessant nummer als het wat professioneler opgezet wordt.
Gino zegt nog 30 nr's van Boris te hebben liggen, wellicht is hij slim geweest en 'saved the best for last'. Dan zou het komende album van Boris weleens heel interessant kunnen worden. Ik wil ook graag meer van de Sofuja muziek horen en als er idd nog 30 van zulke goede nr's liggen... Nou, breng maar uit, ik koop het wel
pi_18976486
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:23 schreef flugeltje het volgende:

En dat was nou precies datgene wat Gino wilde bereiken toen hij contact opnam met BMG en de rest maar die grote jongens behandelde hem toen als stront en toen is hij naar de media gestapt. Ik denk niet dat Gino zomaar een contract ondertekend
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:53:01 #258
69464 Lisariya
After I became myself
pi_18977127
Ik vind dat eerste nummer 'springtime' toch wel zoooooooooo retelekker klinken!
pi_18978815
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:03 schreef cpcpb het volgende:
Het bleek ook dat Gino pas maandag voor het uitkomen heeft aangevraagd of hij de covers mocht uitbrengen op een CD die al gedrukt was... (staat in een artikel, ik weet niet meer welke)

En check dit effe:

Extra: KidsPlanet kreeg een liedje van Boris toegestuurd

....................

Liedje Boris op redactie van KidsPlanet
De redactie van KidsPlanet kreeg dinsdag 4 mei een envelop met daarin een cd rom. Op de cd staat een nummer van Boris. Het is een liedje van SoFuJa dat niet staat op het album bij Nieuwe Revu.

In de begeleidende brief staat 'Dit is PUUR Boris. Groeten, SoFuJA'. Verder niet.

Beluister een fragment van het liedje
Boris zou het niet leuk vinden als we het hele nummer aanbieden. Het liedje is van hem, niet van ons. Daarom laten we je een stukje horen.

Hoe het liedje heet weten we niet. Het is opgenomen voordat Idols begon. Het is een lekkere deun en Boris zingt goed. Zou zo de MegaCharts in kunnen!

Beluister het liedje van Boris
http://streams.planet.nl/(...)121.7.100&stre<br />am=sofuja_sample&type=wma&dir=planet&subdir=musicplanet

bron:http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=846614/contentid=470643
Damm it waarom kan ik het liedje niet afspelen??? iemand een idee?????
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:21:01 #260
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_18979912
Ik kan em ook niet afspelen, WMP opent, maar zegt dat het een 'invalid file' is
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:31:47 #261
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_18980181
even wat anders, maar ik denk echt dat Boris het helemaal gaat maken in nederland!! Ik kan me geen nederlandse artiest bedenken die ik eigenlijk beter vind. Qua stem dan he. En zeker qua live zingen. De meest bekende/beste artiest is live nog een tegenvaller. (niet iedereen hoor, maar veel wel)............
pi_18981391
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Caar2 het volgende:
even wat anders, maar ik denk echt dat Boris het helemaal gaat maken in nederland!! Ik kan me geen nederlandse artiest bedenken die ik eigenlijk beter vind. Qua stem dan he. En zeker qua live zingen. De meest bekende/beste artiest is live nog een tegenvaller. (niet iedereen hoor, maar veel wel)............
Ze zullen er vast wel zijn... maar ze schieten me zo ook niet te binnen... zeker niet in de stijl die hij zingt..

Mega goed gewoon
  zaterdag 8 mei 2004 @ 21:54:34 #263
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18983708
Damn, hoe lang is die Boris wel niet. Maud is al lang volgens mij, maar hij steekt echt meer dan een kop boven haar uit, ze komt tot zijn schouder.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_18984208
3 meter
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:22:57 #265
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18984454
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef Duiveltja het volgende:
3 meter
  ESF Reporter zaterdag 8 mei 2004 @ 23:02:27 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_18985423
Volgens mij las ik ergens in 'n profile van hem dat ie 1 meter 88 is.
pi_18985643
Lang en Lekker zullen we maar zeggen...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:31:50 #268
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18986019
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:02 schreef Cee het volgende:
Volgens mij las ik ergens in 'n profile van hem dat ie 1 meter 88 is.
Dat vind ik anders niet zo heel erg lang....
pi_18986914
Volgens mij moet hij nu een keer ophouden met z'n welbekende kreet. Hij wordt van alle kanten daarmee in de zeik gezet. vb: RTL Boulevard, Kopspijkers en Dit was het nieuws.
That's all folks!
  zondag 9 mei 2004 @ 08:48:19 #270
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18990582
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij moet hij nu een keer ophouden met z'n welbekende kreet. Hij wordt van alle kanten daarmee in de zeik gezet. vb: RTL Boulevard, Kopspijkers en Dit was het nieuws.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit
pi_18991584
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:42 schreef Day het volgende:

[..]

En wat is er in Godsnaam mis met een kindersterretje?
kindersterretje
Et nunc, reges, intelligite, erudimini, qui iudicati terram.
pi_18992213
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef Qarinx het volgende:
Damn, hoe lang is die Boris wel niet. Maud is al lang volgens mij, maar hij steekt echt meer dan een kop boven haar uit, ze komt tot zijn schouder.
Maud is ook niet groot hoor
  zondag 9 mei 2004 @ 13:00:22 #273
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_18993166
Ik hoor nu Boris als achtergrondmuziek bij een compilatie bij Studio Sport. Nummer van de Nieuwe Revu-cd (weet ff de titel niet).
pi_18993218
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu Boris als achtergrondmuziek bij een compilatie bij Studio Sport. Nummer van de Nieuwe Revu-cd (weet ff de titel niet).
Het is ook gewoon een heel goede cd, ik vind vooral het laatste nummer Tell Me heel goed.
  zondag 9 mei 2004 @ 13:03:44 #275
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18993227
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:03 schreef Snoerkies het volgende:
ik vind vooral het laatste nummer Tell Me heel goed.
Ik ook, echt heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')