Geld vind ik erg saai... En als ik niets kan vinden / bedenken, wat zou dan een normaal bedrag zijn om te geven?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Gewoon geld?
Maar zou dat 10 euro, 20 euro of meer zijn? Ik vind het zo lastig om het te bepalen, ik heb geen idee wat gepast is!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:59 schreef Salmonella het volgende:
Ja wou net zeggen, een bon ofzo, daar zijn ze uiteindelijk toch het blijst mee (is that a word..?)
En hoeveel.. Ja, ik weet niet, kijk wat je zelf gepast vindt..
Denk zelf dat ik 20 zou doen, als je zegt dat je diegene net kent enzo..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:59 schreef ennuik het volgende:
[..]
Maar zou dat 10 euro, 20 euro of meer zijn? Ik vind het zo lastig om het te bepalen, ik heb geen idee wat gepast is!
Haha dat is wel een leuk idee!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:00 schreef manny het volgende:
ik heb ooit een te lelijk servies gekocht bij de Xenos, alle soorten maten en kleuren. Verpakt in een doos (groot). De doos ingepakt met een mooie strik. Kaartje erbij waarop staat: " Tijdens de eerste ruzie mag je hiermee gooien !" Viel goed in de smaak.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:00 schreef manny het volgende:
ik heb ooit een te lelijk servies gekocht bij de Xenos, alle soorten maten en kleuren. Verpakt in een doos (groot). De doos ingepakt met een mooie strik. Kaartje erbij waarop staat: " Tijdens de eerste ruzie mag je hiermee gooien !" Viel goed in de smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |