Prachtig, schitterend! Wat zou FOK! zijn zonder users zoals jij? Meer! Meer!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eindelijk hij is uit de FB.
Rot een eind op, val kapot, kriig soa, zoek een andere hobby. Doe jezelf en een ander een plezier: Hang je op!
Vervelend klein jankerig kereltje. Dat je gezwellen mag krijgen die in het Guiness book of records komen.
Nee, door jouw komst is het topic dood, terwijl het anderson had moeten zijn. Topic levend, jij dood.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:37 schreef EgoTrippin2 het volgende:
[..]
Prachtig, schitterend! Wat zou FOK! zijn zonder users zoals jij? Meer! Meer!![]()
Even kijken, er heeft niemand meer gepost behalve ons twee na een post van.... jouquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, door jouw komst is het topic dood, terwijl het anderson had moeten zijn. Topic levend, jij dood.
Dat was ik al, maar ik kan wel iets posten waardoor Dirkh een nog grotere hekel aan me krijgt:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok, en nu weer vriendelijk
Ik lees toch net weer een leuke post van je in FB:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:51 schreef EgoTrippin2 het volgende:
[..]
Dat was ik al, maar ik kan wel iets posten waardoor Dirkh een nog grotere hekel aan me krijgt:
Haat is een negatieve emotie
Echt, ritueel verbranden moesten ze jou. Zo heeft D-K zijn vuurtje voor zijn sigaret en ik heb er een hoop lol aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:53 schreef EgoTrippin2 het volgende:
[..]
Ha, Conflict! Dat brengt me op een vraag die ik al een hele tijd wil stellen: Waarom blijven Conflict's topics open, hoe bagger ook![]()
Zie mijn vorige post, zo ook op alle volgende reacties van deze aardquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lees toch net weer een leuke post van je in FB:
[..]
Echt, ritueel verbranden moesten ze jou. Zo heeft D-K zijn vuurtje voor zijn sigaret en ik heb er een hoop lol aan.
Hij hoopt dat de debieletjes in dit topic blijvenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Klonk het volgende:
topic nog stees open ?, sodeju, volgens mij is Josti, sorry Jogy niet wakker
Wat moet jij hier in dit topic, oprotten! Open er zelf lekker één, kutkleuter.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:37 schreef ruk het volgende:
heh????
naar welk emailadres heb je die naartoe gestuurd dan???
oo0_ruk_0oo@hotmail.com natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:37 schreef ruk het volgende:
heh????
naar welk emailadres heb je die naartoe gestuurd dan???
Hé Ruk!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:02 schreef ruk het volgende:
nouw mail maar dan!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |