Watte, TYPE EENS NORMAALquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:27 schreef ruk het volgende:
nee zie i kniet
waar???
Blinde mensen zijn ook een soort mensen hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Blinde
Hee, ik probeer je alleen maar te helpen hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:27 schreef ruk het volgende:
nee zie i kniet
waar???
Duh, zeg ik van niet dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blinde mensen zijn ook een soort mensen hoor.
Hmmmmmz, waarom doet zo'n stoeprand mij toch denken aan de film American History Xquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga jij weer eens even een stukje op je scooter tuffen, en rij dan in plaats van een
[afbeelding]
een
RUK
aan of zo.
anders kijk je even aan de binnenkant van je monitor, en je hoeft de stroom er echt niet af te halen zoals op de behuizing staatquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:30 schreef ruk het volgende:
waar dan???
ik zie geen stipje???
Ja dáááág, je bekijkt het maar.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:30 schreef ruk het volgende:
waar dan???
ik zie geen stipje???
ja, gezellig vind je nietquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:34 schreef LostFormat het volgende:
Is dit het postopkriktopic van vandaag?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, gezellig vind je niet![]()
Moet je je niks van aan trekken Ruk. Ze nemen je pas serieus als je daar meer dan 5 of 6 keer de zelfde vraag achter elkaar hebt gesteld.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:35 schreef ruk het volgende:
jah maar daar ben ik al geweest vandaag hoor
ik mocht me vraag daar niet vragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |